SmartKSeF – kompleksowa obsługa komunikacji z KSeF i przetwarzanie e-Faktur.

Ministerialny Krajowy System e-Faktur będzie obowiązkowy od lipca 2024. Co to oznacza dla dużych firm? Poza oczywistymi zmianami w systemach IT i na poziomie integracji, które mają zapewnić wystawianie i odbieranie faktur według nowych zasad, konieczne może być przeprojektowanie procesów. Należy zapewnić zgodność z wymogami KSeF, ale też z drugiej strony zachować sprawne funkcjonowanie organizacji na poziomie operacyjnym. Dla większych przedsiębiorców to ostatni moment, by rozpocząć przygotowania.

Zostało tylko kilka miesięcy na:

  • ustrukturyzowanie informacji wymaganych w pliku XML dla MF
  • integrację z systemami
  • testy
  • wdrożenie produkcyjne

W związku z tym w Exorigo-Upos opracowaliśmy rozwiązanie, które pozwoli na łatwe zintegrowanie różnych systemów dziedzinowych klientów z ministerialnym rejestrem. Nasze oprogramowanie umożliwia bezproblemową komunikację z KSeF i przetwarzania e-Faktur.

Jeśli w Twojej firmie:

  • Liczba dokumentów jest liczona tysiącach
  • Jest wiele źródeł wystawianych dokumentów
  • systemy temu służące z różnych względów nie mogą być modyfikowane pod obecną formę komunikacji z KSeF i przyszłe zmiany

SmartKSeF jest dla Twojej firmy!

Umów pokaz DEMO SmartKSeF Przeczytaj więcej jak przygotować się do wdrożenia KSeF w przedsiębiorstwie.
integracja z ksef

SmartKSeF – łatwa integracja z różnymi systemami sprzedaży i zakupów.

Wieloletnie doświadczenie w obszarze tworzenia i integracji rozwiązań IT sprawia, że znamy potrzeby i wyzwania klientów w tym obszarze. Właśnie dlatego stworzyliśmy jedno rozwiązanie do wielu systemów procesujących faktury.

Co zyskasz wdrażając SmartKSeF do obsługi Krajowego Systesmu e-Faktur?

  • Obsługę wszystkich rodzajów e-Faktur.
  • Wygodną dostępność w jednym miejscu wszystkich Twoich dokumentów z różnych systemy sprzedaży wygodnie w jednym miejscu.
  • Pewność wysyłki i zgodność z wymaganiami KSeF dzięki walidacji danych i przesyłanemu przez system potwierdzeniu poprawności.
  • Obsługę wysyłki faktur nawet w przypadku niedostępności KSeF – dokumenty są kolejkowane i próba fakturowania w KSeF jest automatycznie ponawiana.
  • Pewność dostarczenia dzięki przesłaniu statusu przetwarzania – otrzymanego z KSeF

Ponadto duże znaczenie ma też czytelne, przejrzyste API, które umożliwi sprawne dostosowanie SmartKSeF do możliwości rozwiązań, które są już wdrożone w danej firmie.


Standardowy interfejs oraz gotowa infrastruktura odpowiadają na inną potrzebę – szybkiego, bezproblemowego wdrożenia rozwiązania.

Umów bezpłatną konsultację z ekspertem KSeF

Dlaczego warto sięgnąć po obsługę e-Faktur w SmartKSeF?

Nowoczesność technologiczna.

Zwinność adaptacji i rozwoju rozwiązania do obsługi KSeF.

Bezpieczeństwo.

Rozwiązanie jest odpowiedzialne za walidację i monitoring dostępności.

Wygoda – wszystko w jednym miejscu.

Nasze rozwiązanie do obsługi Krajowego Rejestru e- Faktur udostępnia opcję śledzenia statusu wszystkich e-faktur i archiwum historii przetwarzań.

Prostota.

Cennik powiązany z miarą biznesową. Koszt przetwarzania pojedynczej faktury maleje ze wzrostem wolumenu – im więcej podłączanych systemów tych niższy koszt jednostkowy.

Oszczędność kosztów.

Nie jest konieczny zakup oraz zarządzanie infrastrukturą.

Szybkość.

Gwarantujemy sprawne uruchomienie usługi dzięki standardowemu interfejsowi oraz gotowemu rozwiązaniu.

Umów bezpłatną konsultację z ekspertem KSeF
smartksef zasady dzialania

Najważniejsze zasady działania SmartKSeF

1

Obsługuje wszystkie rodzaje e-Faktur

2

Udostępnia w jednym miejscu dokumenty przekazane przez różne systemy sprzedaży.

3

Waliduje pobrane dane.

4

Wysyła informację zwrotną w przypadku błędu.

5

Przekazuje status przetwarzania – otrzymany z KSeF.

6

Zakolejkowuje faktury sprzedaży w przypadku niedostępności KSeF lub braku internetu.

7

Automatycznie ponawia próby fakturowania w KSeF.

Schemat obsługi faktur sprzedaży w rozwiązaniu SmartKSeF

Skorzystaj z rozwiązania SmartKSeF do kompleksowej obsługi e- faktur.

Rozwiązanie uniwersalne dla każdej branży.

Zapewnia bezpieczeństwo i szybkość działania.

Spełnia, dzięki swoim funkcjonalnościom, wymóg rejestrowania każdej faktury w KSeF.

Umożliwia komunikację wielu systemów wystawiających faktury poprzez standardowe API lub dedykowany konektor.

Gwarantuje: ciągłości działania w trybie 24/7/365, monitorowanie przetwarzań i dostępności KSeF, otrzymywanie alertów dotyczących błędów lub sytuacji niepożądanych.

Wykrywa błędy na wczesnym etapie, dzięki walidacji reguł biznesowych oraz wymagań KSeF.

smartksef software

Dlaczego warto wdrożyć SmartKSeF do obsługi e-Faktur?

Exorigo-Upos to doświadczony partner, od blisko 30 lat skoncentrowany na dostarczaniu rozwiązań, usług IT i ich integracji. Posiadamy wiele autorskich systemów, które odpowiadają za kluczowe procesy biznesowe w większości sieci handlowych w Polsce.

Jednym z nich jest hub płatniczy Cloud EFT. System ten obsługuje bezawaryjnie wysyłkę dużych ilości danych (do 3,5 mln transakcji dziennie) i odpowiada za bezpieczeństwo operacji kartami płatniczymi w terminalach. Współpracuje też z innymi rozwiązaniami Exorigo-Upos – zwłaszcza z systemami kasowymi, które umożliwiają sprzedaż towarów w sieciach handlowych.

Wdrożenie SmartKseF przez Exorigo-Upos zapewnia kompleksową obsługę i zdjęcie tego problemu z głowy wewnętrznych działów IT.

Dodatkowo istotne jest podejście do kontraktowania usługi – elastycznie zakładamy wybór z kilku opcji, w zależności od sytuacji klienta. Powierzenie całości tego zagadnienia Exorigo-Upos oznacza na pewno spore oszczędności środków wydanych na konieczny zakup oraz zarządzanie m.in. infrastrukturą.

Umów pokaz demo SmartKSeF

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Chcesz poznać ofertę rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.

Baza wiedzy na temat przygotowania się integracji z Krajowym Systemem e-Faktur.

Krajowy System e-Faktur – jak biznes powinien się przygotować na nadchodzące zmiany? Obejrzyj webinar KSeF z wiedzą ekspercką w pigułce.

Przedsiębiorco, przygotuj się na KSeF. Przeczytaj od czego zacząć.

Wady i zalety Krajowego Systemu e-Faktur. O czym warto wiedzieć?

Przejdź do wszystkich artykułów na temat integracji z KSeF.

Potrzebujesz sprawdzonego
dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.