SmartKSeF – kompleksowa obsługa komunikacji z KSeF i przetwarzanie e-Faktur.

Od 2023 korzystanie z KSeF, nowego systemu Ministerstwa Finansów, stanie się obowiązkowe dla każdego przedsiębiorcy w Polsce. Pozostało tylko kilka miesięcy na przygotowanie się do tej zmiany. W związku z tym w Exorigo-Upos opracowaliśmy rozwiązanie, które pozwoli na łatwe zintegrowanie różnych systemów kasowych klientów z ministerialnym systemem. Nasze oprogramowanie umożliwia bezproblemową komunikację z KSeF i przetwarzania e-Faktur.

SmartKseF – łatwa integracja z różnymi systemami.

Wieloletnie doświadczenie w obszarze tworzenia i integracji rozwiązań IT sprawia, że znamy potrzeby i wyzwania klientów w tym obszarze. Właśnie dlatego stworzyliśmy jedno rozwiązanie do wielu systemów wystawiających faktury. Oznacza to, że nie będzie konieczności dopasowywania każdego z nich do wymogów oraz późniejszych aktualizacji KSeF.

Duże znaczenie ma też czytelne, przejrzyste API, które umożliwi sprawne dostosowanie SmartKSeF do możliwości rozwiązań, które są już wdrożone w danej firmie.

Standardowy interfejs oraz gotowa infrastruktura odpowiadają na inną potrzebę – szybkiego, bezproblemowego wdrożenia rozwiązania. Jest to o tyle istotne, że KSeF będzie systemem obowiązkowym od 2023, więc zostało niewiele czasu na wdrożenie i testy rozwiązań do komunikacji z nim.

Dlaczego warto sięgnąć po obsługę e-Faktur w SmartKSeF?

Przede wszystkim SmartKSeF zapewnia bezpieczeństwo i jest odpowiedzialne za walidacje i monitoring dostępności.

W jednym miejscu udostępnia opcję śledzenia statusu wszystkich e-faktur i archiwum historii przetwarzań. To duże udogodnienie w codziennej pracy.

Dodatkowo SmartKSeF znacząco ułatwia obsługę e-Faktur poprzez wykrywanie błędów na wczesnym etapie. Jest to możliwe, dzięki kontroli reguł biznesowych oraz wymagań KSeF.

System będzie stale rozwijany przez dedykowany zespół ekspertów. Już dziś mamy roadmapę szeregu nowych funkcjonalności, które będziemy wdrażali stopniowo wraz z postępem w sprawie upowszechnienia systemu Ministerstwa Finansów do obsługi e-Faktur wśród przedsiębiorców.

Najważniejsze zasady działania SmartKSeF

1

Obsługuje wszystkie rodzaje e-Faktur

2

Udostępnia w jednym miejscu dokumenty przekazane przez różne systemy sprzedaży.

3

Waliduje pobrane dane.

4

Wysyła informację zwrotną w przypadku błędu.

5

Przekazuje status przetwarzania – otrzymany z KSeF.

6

Zakolejkowuje faktury sprzedaży w przypadku niedostępności KSeF lub braku internetu.

7

Automatycznie ponawia próby fakturowania w KSeF.

Schemat obsługi faktur sprzedaży w rozwiązaniu SmartKSeF

Skorzystaj z rozwiązania SmartKSeF do kompleksowej obsługi e- faktur.

Rozwiązanie uniwersalne dla każdej branży.

Zapewnia bezpieczeństwo i szybkość działania.

Spełnia, dzięki swoim funkcjonalnościom, wymóg rejestrowania każdej faktury w KSeF.

Umożliwia komunikację wielu systemów wystawiających faktury poprzez standardowe API lub dedykowany konektor.

Gwarantuje: ciągłości działania w trybie 24/7/365, monitorowanie przetwarzań i dostępności KSeF, otrzymywanie alertów dotyczących błędów lub sytuacji niepożądanych.

Wykrywa błędy na wczesnym etapie, dzięki walidacji reguł biznesowych oraz wymagań KSeF.

Dlaczego warto wdrożyć SmartKSeF do obsługi e-Faktur?

Exorigo-Upos to doświadczony partner, od blisko 30 lat skoncentrowany na dostarczaniu rozwiązań, usług IT i ich integracji. Posiadamy wiele autorskich systemów, które odpowiadają za kluczowe procesy biznesowe w większości sieci handlowych w Polsce.

Jednym z nich jest hub płatniczy Cloud EFT. System ten obsługuje bezawaryjnie wysyłkę dużych ilości danych (do 3,5 mln transakcji dziennie) i odpowiada za bezpieczeństwo operacji kartami płatniczymi w terminalach. Współpracuje też z innymi rozwiązaniami Exorigo-Upos – zwłaszcza z systemami kasowymi, które umożliwiają sprzedaż towarów w sieciach handlowych.

Wdrożenie SmartKseF przez Exorigo-Upos zapewnia kompleksową obsługę i zdjęcie tego problemu z głowy wewnętrznych działów IT.

Dodatkowo istotne jest podejście do kontraktowania usługi – elastycznie zakładamy wybór z kilku opcji, w zależności od sytuacji klienta. Powierzenie całości tego zagadnienia Exorigo-Upos oznacza na pewno spore oszczędności środków wydanych na konieczny zakup oraz zarządzanie m.in. infrastrukturą.

Co mówią o nas klienci

testimonial

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

testimonial

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

testimonial

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

testimonial

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

testimonial

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

testimonial

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Poznaj ekosystem rozwiązań technologicznych Exorigo-Upos

Twoi klienci oczekują unikalnego doświadczenia zakupowego – spójnego dla różnych kanałów sprzedaży. Omnichannel to duże wyzwanie, zwłaszcza dla dużych firm. Musisz zadbać o niezbędne urządzenia i ich serwis, odpowiedni software, integracje i bezpieczeństwo danych. Wszystko po to, aby zapewnić komfortowy i nieprzerwany proces sprzedażowy. Jesteśmy tu, aby ci pomóc.

Potrzebujesz sprawdzonego
dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.