Chcesz wiedzieć więcej?  Zapisz się na biuletyn RetailTech News!

Hub płatniczy Cloud EFT (EuroKarta EFT)

Cloud EFT to nasza autorska, w pełni redundantna usługa, która umożliwia procesowanie transakcji płatniczych. Spełnia wszystkie wymagania Organizacji Płatniczych, PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standards). Oparta jest o certyfikowany system płatniczy –
EuroKarta EFT – spełniający wszystkie wymagania PA-DSS (Payment Application Data Security Standard).

EuroKarta EFT

Eurokarta EFT jest w pełni zautomatyzowanym systemem typu middleware

System koncentruje ruch płatniczy i kieruje dynamicznie na podstawie numeru BIN karty do danego centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego.

Eurokarta EFT to pierwsze i w tej chwili jedyne polskie rozwiązanie, które uzyskało certyfikat PCI P2PE

Zapewnia najwyższy standard bezpieczeństwa płatności kartami

Cloud EFT – bezpieczny i szybki

Cloud EFT to nie tylko gwarancja bezpieczeństwa, ale również gwarancja szybkości transakcji. Jego wydajność to 500 000 transakcji na godzinę. Umożliwia obsługę wielu agentów i raportowanie transakcji kartowych w ramach pojedynczego obiektu lub całej sieci.

Korzyści z implementacji naszego rozwiązania

Gwarancja nieprzerwanej obsługi płatności

Dzięki wykorzystaniu więcej niż jednego agenta rozliczeniowego.

Szybkie procesowanie transakcji

Najszybsze realizowane są w czasie krótszym niż 3 sekundy (od wysłania żądania autoryzacji przez kasę, do odesłania akceptacji przez Cloud EFT).

Najwyższy standard bezpieczeństwa

Komplet certyfikatów gwarantujących bezpieczeństwo transakcji kartami płatniczymi w całej sieci sprzedaży, w tym certyfikat PCI P2PE oznaczający najwyższy standard bezpieczeństwa.

Wsparcie naszego największego centrum serwisu terminali w Polsce

40% udział w rynku, jak wynika z szacunków, który zapewnia ogólnopolski zasięg, kompleksową obsługę i szybką reakcję.

Wysoka wydajność ilości transakcji na godzinę

W pełni zautomatyzowany proces autoryzacji

Z oprogramowaniem SmartKSeF spełnisz nowy obowiązek e-fakturowania

Od 1 lipca 2024 roku w celu uznania dokumentu za fakturę będzie musiał on uzyskać numer obsługę niezbędnej komunikacji z KSeF i przetwarzanie e-Faktur.
Czy wiesz, że SmartKSeF wybrała już sieć EMPiK? Przekonaj się, dlaczego.

Łatwo integruje się z KSeF.
Jest rekomendowany przy posiadaniu wielu systemów procesujących faktury.
System obsługuje różne rodzaje e-Faktur.
Odpowiada za walidację danych i potwierdzenie poprawności procesu.
Posiada przejrzyste i kontekstowe API.
QR code z wizualizacją nawet zanim faktura zostanie wystawiona w KSeF.
Przechowuje wszystkie dokumenty w jednym miejscu.
Obsługuje załączniki do faktur.

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?

Rocznie realizujemy około 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.