Consulting oparty na wiedzy i doświadczeniu

Know-how zdobyty podczas blisko trzydziestoletniej współpracy z branżą retail wykorzystujemy w consultingu biznesowym. Doradzamy na temat cyfryzacji przedsiębiorstw, projektujemy integracje systemów IT, przeprowadzamy audyty i analizyz wykorzystaniem narzędzi BI.

Consulting biznesowy
consulting biznesowy

Dlaczego warto korzystać z consultingu?

Korzystanie z doradztwa firm zewnętrznych to powszechna praktyka współczesnych przedsiębiorstw. Pozwala Ci skorzystać z wiedzy eksperckiej w obszarze, w którym Twoje kompetencje są niewystarczające, a ich zdobycie byłoby czasochłonne, kosztowne i mogłoby odbić się negatywnie na innych obszarach działalności. Zaufaj naszym doświadczonym ekspertom, którzy przeprowadzą dokładną analizę i podpowiedzą, jak usprawnić działanie Twojego biznesu.

Mężczyzna w biurze

Twoje korzyści z naszego doradztwa

Skuteczniejsze podejmowanie decyzji

Pogłębione, poparte ekspercką wiedzą, analizy danego zagadnienia, pozwalają wskazać najlepsze możliwe rozwiązania i podjąć skuteczne decyzje biznesowe.

Usprawnienie procesów biznesowych

Dobranie odpowiednich dla Twojego przedsiębiorstwa systemów i wskazanie obszarów, które wymagają poprawy, prowadzi do usprawnienia procesów biznesowych.

Redukcja kosztów

Odpowiednie zaprojektowanie oraz integracje systemów, czy też wykorzystanie analiz biznesowych do usprawnienia procesów, pozwalają obniżyć koszty funkcjonowania Twojego przedsiębiorstwa.

Przewaga konkurencyjna

Dostosowanie systemów i procesów do Twoich potrzeb oraz wymogów środowiska biznesowego pomaga w zapewnieniu przewagi nad konkurencją.

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Potrzebujesz sprawdzonego
dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.