Wdrożenia e-commerce. Rozwiązania dla sklepów internetowych

Dostarczamy rozwiązania e-commerce, które wspierają przedsiębiorstwa w cyfrowej transformacji i realizacji strategii omnichannel. Jesteśmy oficjalnym partnerem Adobe, właściciela platformy Magento oraz firmy Akeneo – dostawcy rozwiązania PIM.

Grupa developerów e-commerce
Partnerzy e-commerce
E-commerce

W e-commerce nie ma miejsca na błędy. Postaw na sprawdzonego partnera

28 lat doświadczenia na rynku

Jesteśmy zaufanym dostawcą rozwiązań i usług IT dla największych sklepów i sieci handlowych. Mapa naszych zrealizowanych projektów obejmuje wiele krajów europejskich.

Wdrożenia modelu omnichannel

Nasi eksperci znają cały ekosystem sprzedaży detalicznej. Jesteśmy szczególnie cenieni za wykonywanie złożonych integracji systemów. Wymagają one unikalnego know-how wykraczającego poza obszar e-commerce.

Unikalne projekty e-commerce

Zrealizowaliśmy razem z marką Tommee Tippee jedno z pierwszych w Europie wdrożeń na Magento Cloud oraz integrację Adobe Experience Manager z Magento 2. Mamy na koncie również pierwszy sklep z leasingiem online dla marek ŠKODA, Volkswagen i Seat.

Współpraca z największymi

Jakość naszych wdrożeń e-commerce potwierdzają powierzone nam projekty: nowy e-commerce i migracja ze starego do nowego sklepu zrealizowane w rekordowe 6,5 miesiąca dla Super-Pharm, czy zakończone sukcesem wdrożenie Akeneo PIM w eobuwie.pl.

Duża skala projektów e-commerce

Nasz zespół e-commerce to certyfikowani developerzy Adobe Magento, PM-owie, Dev-Opsi, testerzy, architekci i analitycy. Zapewniamy realizację największych projektów i migracji. Gwarantujemy skalowalność, szybkość i stabilne działanie e-commerce.

Ścisła współpraca z dostawcami oprogramowania

Jako partnerzy Adobe i Akeneo mamy dostęp do wiedzy oraz najnowszych rozwiązań oferowanych przez te firmy. Świadczymy usługi wsparcia po wdrożeniu i realizujemy szkolenia dla naszych klientów.

Podejście customer first

Zaczynamy od poznania potrzeb i wyzwań, jakie stoją przed naszym klientem. Następnie przeprowadzamy analizę i dopiero wtedy proponujemy rekomendowaną architekturę rozwiązania. Realizujemy też PoC (Proof of Concept), aby wspólnie z klientem sprawdzić przyjęte założenia.

Uznanie poparte nagrodami

Stworzony przez nas od podstaw na Magento, pierwszy w Polsce sklep z leasingiem samochodów dla marki ŠKODA otrzymał statuetkę Effie Awards 2020 w kategorii Marketing & Business Solutions, a także nagrodę e-Commerce Polska Awards, w kategorii Think out of the box, w konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej.

Usługi
e-commerce
dostosowane do potrzeb Twojego biznesu

Strategia i warsztaty

Zapewniamy strategiczne podejście do e-commerce. Warsztaty typu Discovery, to nieoceniona pomoc dla firm oczekujących pogłębionej analizy i zaangażowania ekspertów z zewnątrz. Celem warsztatów jest zaproponowanie dopasowanej ścieżki realizacji projektu i pomoc w zrozumieniu całości zakresu wdrożenia.

UX i UI Design

Doświadczenia przyszłego klienta sklepu to dla nas punkt odniesienia przy realizacji projektów. Przeprowadzamy warsztaty i audyt UX, aby zaproponować jak najlepszy user experience. Tworzymy aplikacje oraz oprogramowanie, które są użyteczne, łatwe w nawigacji oraz zgodne z dobrymi praktykami i trendami.

B2B e-commerce

Decyduje się na nie większość naszych klientów. Zaraz po go-live i okresie stabilizacji zaczynamy codzienną pracę nad wsparciem sklepu oraz jego rozwojem. Dzięki szerokim kompetencjom naszego zespołu jesteśmy w stanie zapewnić realizację każdej usługi powiązanej z e-commerce.

Audyt i optymalizacje

Przeprowadzamy analizy, np. parametrów mających wpływ na wydajność i stabilność sklepu. Po ich zakończeniu przedstawiamy wnioski i rekomendacje oraz pomagamy je zaimplementować. Wyspecjalizowaliśmy się również w optymalizacji Core Web Vitals, która ma znaczenie dla pozycjonowania sklepów w wyszukiwarce Google.

Ecommerce

E-commerce szansą na rozwój Twojego biznesu

Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Już ponad 80% Polaków robi zakupy w sieci. Na skorzystanie z e-commerce decydują się osoby, które wcześniej kupowały jedynie stacjonarnie. Również branża B2B dostrzega ogromny potencjał, który oferuje kanał sprzedaży online. E-commerce pozwala na skalowalność biznesu, zwłaszcza małym, do tej pory działającym jedynie lokalnie, firmom.

E-commerce B2C

B2C e-commerce

B2C e-commerce jest obecnie koniecznością dla większości marek. Klienci oczekują komfortu, jaki oferują zakupy online. Traktują taką formę zakupów jako coś oczywistego. Firmy, które nie nadążają za tą zmianą, są postrzegane jako nienowoczesne. Z drugiej strony wejście w e-commerce to szansa na globalny zasięg, zwiększenie przychodów, ale też pozyskanie lepszej, bo dokładniejszej informacji o kliencie. Nasze doświadczenia we wdrożeniach sklepów internetowych na Magento pokazują, że kluczowy jest wybór sprawdzonej platformy. W okresie wzmożonego ruchu w sklepie musi ona zapewnić ciągłość obsługi zamówień.

E-commerce customer experience

Customer Experience

Dziś firmy, aby pozostać konkurencyjne w e-commerce, powinny skoncentrować się na customer experience. Poza sprawnym procesem zakupowym, zapewnieniem wyboru form dostawy i płatności, warto sięgać po więcej – rozwiązania typu PIM do spójnego zarządzania informacją produktową czy nowoczesne platformy search & discovery. Kluczowe jest tworzenie sklepów, które są zintegrowane z innymi punktami sprzedaży i styku klienta z marką. Pozytywne, spójne doświadczenia klientów buduje się tylko wtedy, kiedy uwzględni się wszystkie kanały offline i online. Nasz Ekosystem Sprzedaży Detalicznej znacząco wspiera w tym obszarze klientów – dostarcza zintegrowane i sprawdzone rozwiązania.

E-commerce B2B

B2B e-commerce

Sprzedaż internetowa staje się coraz istotniejsza dla firm B2B. Według badań, coraz przychylniej patrzą one na transakcje e-commerce oraz strategię omnichannel. Kluczem do sukcesu może okazać się wybór odpowiedniej platformy. Taką niewątpliwie jest Adobe Commerce Magento, posiadająca wiele zaawansowanych funkcji, na których firmy B2B skorzystają. Te organizacje, które już wcześniej postawiły na stabilny e-commerce, zaczynają teraz przyglądać się uporządkowaniu informacji produktowych. Zwłaszcza w kontekście otwierania się na kolejne rynki, czy uruchamiania kolejnych sklepów internetowych, niezbędne są dedykowane temu rozwiązania np. Akeneo PIM, który od kilku lat wdrażamy u naszych klientów.

Co mówią o nas klienci

testimonial

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

testimonial

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

testimonial

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

testimonial

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

testimonial

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

Potrzebujesz sprawdzonego dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów. Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.