Usługi serwisu IT i urządzeń
Nasz serwis to ponad 20 lat doświadczenia we wsparciu branży retail i innych. Tworzy go 400 specjalistów świadczących kompleksowe usługi wsparcia dla produktów i systemów IT w całej Polsce. Jest gotowy do działania 365 dni w roku, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Service desk IT
Autorski system z bardzo rozbudowanym systemem obsługi zgłoszeń, w którym masz dostęp do informacji o usłudze w czasie rzeczywistym.
Serwis terminali POS
Największy w Polsce serwis terminali płatniczych obejmuje podzespoły: serwisu terenowego, koordynatorów kontraktów, commissioningu, magazynu, customer service wraz z service desk.
On-site serwis terenowy sprzętu i oprogramowania
Całodobowe wsparcie informatyczne i techniczne dla placówek na terenie całego kraju.
Usługa send-out terminali POS
Personalizacja terminalu płatniczego i bezpośrednia wysyłka, gotowego do użycia, do klienta końcowego za pośrednictwem kuriera.
Usługi commissioningu terminali POS
Przygotowanie urządzeń do wykorzystania przez serwis terenowy obejmuje: diagnostykę, personalizację oraz wgranie oprogramowania i kluczy szyfrujących.
Single Point of Contact
SPoC to usługa, która koncentruje się na wsparciu w kompleksowej obsłudze Klienta i sprawnym procesowaniu zgłoszeń w danej firmie.
Go Green Retail

Działamy nie tylko w Polsce
Usługi serwisowe realizujemy samodzielnie w 5 krajach: w Polsce, Czechach, Rumunii, oraz na Słowacji i Ukrainie. W 8 kolejnych posiadamy partnerów w zakresie serwisu. Są to: Serbia, Chorwacja, Litwa, Łotwa, Estonia, Bułgaria, Wielka Brytania oraz Irlandia.

Usługi serwisu Exorigo-Upos gwarantują:
Dostęp do doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów 24/7/365
Wiedzę producenta urządzeń i twórcy oprogramowania dla branży retail
Natychmiastową reakcję na każdy zgłoszony problem
Obsługę nawet najbardziej skomplikowanych zleceń
Kompleksowe podejście do obsługi serwisowej
Autorski system zgłoszeń i dedykowanego Koordynatora Kontraktu
Nasz serwis w liczbach

13
krajów
+50
klientów
+400
pracowników
52 tys.
punktów pod opieką
+70 tys.
interwencji on-site
330 tys.
zgłoszeń

Serwis to ponad 400 osób z wyspecjalizowanych obszarów:
I linia wsparcia
Serwis terenowy
Zarządzanie usługami wsparcia
Zarządzanie projektami IT
Wdrożenia i projekty infrastrukturalne
Obsługa logistyki
Co mówią o nas klienci

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?
Rocznie realizujemy ponad 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.