Usługi serwisu IT i urządzeń
Nasz serwis to ponad 20 lat doświadczenia we wsparciu branży retail i innych. Tworzy go 400 specjalistów świadczących kompleksowe usługi wsparcia dla produktów i systemów IT w całej Polsce. Jest gotowy do działania 365 dni w roku, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
On-site serwis terenowy sprzętu i oprogramowania
Całodobowe wsparcie informatyczne i techniczne dla placówek na terenie całego kraju.
Service desk IT
Autorski system z bardzo rozbudowanym systemem obsługi zgłoszeń, w którym masz dostęp do informacji o usłudze w czasie rzeczywistym.
Serwis terminali POS
Największy w Polsce serwis terminali płatniczych obejmuje podzespoły: serwisu terenowego, koordynatorów kontraktów, commissioningu, magazynu, customer service wraz z service desk.
Recyklomaty instalacje i wdrożenia
Usługi commissioningu terminali POS
Przygotowanie urządzeń do wykorzystania przez serwis terenowy obejmuje: diagnostykę, personalizację oraz wgranie oprogramowania i kluczy szyfrujących.
Single Point of Contact
SPoC to usługa, która koncentruje się na wsparciu w kompleksowej obsłudze Klienta i sprawnym procesowaniu zgłoszeń w danej firmie.
Go Green Retail
Świąteczne SLA
Zapewnia ciągłość biznesową w kluczowym okresie dla Klienta.
Usługa logistyczna
Pozwala na lepszą kontrolę nad wszystkimi etapami dostawy a także dostęp do naszych centów serwisowych i logistycznych.
Inwentaryzacja punktów handlowych
Przeprowadzamy inwentaryzację punktów handlowych w całej Polsce, dla każdej branży oraz przy użyciu własnych zasobów.
Legalizacja wag
Nasz zespół ekspertów zapewnia dokładność wag oraz ich zgodność z normami i przepisami.
Serwis kas SCO
Dostarczamy kompleksowy zestaw działań zapewniający prawidłowe funkcjonowanie i zgodność kas.
Outsourcing druku
Zapewniamy zakup oraz dostawę urządzeń i materiałów eksploatacyjnych. Dodatkowo świadczymy usługi serwisowe.
Otwarcia, remodeling i rebranding punktów handlowych
Oferujemy usługi montażu, instalacji i migracji infrastruktury oraz oprogramowania do nowych i istniejących punktów handlowych.
Instalacje teletechniczne
Usługi realizujemy w dowolnym punkcie klienta: CCTV, nagłośnienie, okablowanie strukturalne oraz licznik klienta.
Usługa send-out terminali POS
Personalizacja terminalu płatniczego i bezpośrednia wysyłka, gotowego do użycia, do klienta końcowego za pośrednictwem kuriera.
Usługi serwisu Exorigo-Upos gwarantują:
Dostęp do doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów 24/7/365
Wiedzę producenta urządzeń i twórcy oprogramowania dla branży retail
Natychmiastową reakcję na każdy zgłoszony problem
Obsługę nawet najbardziej skomplikowanych zleceń
Kompleksowe podejście do obsługi serwisowej
Autorski system zgłoszeń i dedykowanego Koordynatora Kontraktu
Nasz serwis w liczbach
13
krajów
+50
klientów
+400
pracowników
52 tys.
punktów pod opieką
+70 tys.
interwencji on-site
330 tys.
zgłoszeń
Serwis to ponad 400 osób z wyspecjalizowanych obszarów:
I linia wsparcia
Serwis terenowy
Zarządzanie usługami wsparcia
Zarządzanie projektami IT
Wdrożenia i projekty infrastrukturalne
Obsługa logistyki
Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?
Rocznie realizujemy około 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.
Zapewniamy wygodniejsze i bezpieczniejsze ZAKUPY
KLIENTOM naszych KLIENTÓW.