Serwis terenowy sprzętu i oprogramowania
Nasi serwisanci rozlokowani są w biurach serwisowych
na terenie całej Polski, gotowi 24/7 do przyjęcia zgłoszenia oraz natychmiastowej naprawy urządzeń i oprogramowania. Świadczą kompleksowe usługi serwisowe przy użyciu nowoczesnego sprzętu. Proces naprawy jest centralnie koordynowany, a wszystkie zmiany są szczegółowo raportowane.


System kontroli obsługi zgłoszeń
Nasz serwis ma rozbudowany system kontroli obsługi zgłoszeń. Aplikacja mobilna ITSM Service Desk umożliwia pełne raportowanie pracy techników terenowych w czasie rzeczywistym. Zapewniając tym samym możliwość kontroli nad komunikacją poszczególnych zespołów serwisu, aby jak najszybciej i jak najlepiej rozwiązały zgłoszony problem.

Co nas wyróżnia:
Dysponujemy własną, centralnie zarządzaną strukturą doświadczonych służb serwisowych świadczących dla Ciebie usługi serwisowe on-site.
Do zarządzania serwisem wykorzystujemy zaawansowany system ITSM. Pozwala on na pełną kontrolę procesu realizacji usług, szczególnie w lokalizacjach rozproszonych.
Tam, gdzie jest to możliwe, usuwamy awarie w sposób zdalny. Jeśli nie ma takiej możliwości niezwłocznie wysyłamy naszych serwisantów na miejsce.

W ramach serwisu terenowego funkcjonuje:
22 lokalne biura serwisowe na terenie Polski
Sieć współpracujących z nami partnerów serwisowych
Certyfikowane Centrum Naprawcze w Gliwicach
Centrum Logistyczne w Gliwicach
Centrum Serwisowe w Warszawie

Indywidualne umowy SLA
Usługi realizujemy według indywidualnych umów SLA, opartych na wskaźnikach godzinowych – 12, 6 i 4 godziny. Daje Ci to gwarancję odpowiedniej dostępności serwisu, czasu reakcji oraz usuwania usterek.
Co mówią o nas klienci

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?
Rocznie realizujemy ponad 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.