Chcesz poznać trendy w wydatkach retailu na IT?  Pobierz raport RetailTech 2024!

Usługi serwisowe sprzętu i oprogramowania w terenie

Nasi serwisanci świadczą kompleksowe usługi serwisowe, obejmujące zarówno sprzęt, jak i oprogramowanie. Rozlokowani są w 22 biurach serwisowych na terenie całej Polski oraz w 14 innych krajach europejskich. Gotowi są do przyjęcia zgłoszeń 24/7 i natychmiastowej naprawy. Wykorzystują nowoczesny sprzęt, a proces naprawy jest centralnie koordynowany, z dokładnym raportowaniem wszystkich zmian.

Usługi serwisu terenowego oprogramowania i sprzętu - z dojazdem do Klienta na miejscu

Usługi serwisu terenowego oprogramowania i sprzętu w retailu wymagają unikalnego podejścia procesowego ze względu na swoją złożoność

Doskonalenie

każdego z elementów procesu.

Interdyscyplinarne zespoły

które posiadają różnorodne kompetencje.

Wspólny cel

który wiąże wszystkich ludzi i ich działania.

Posiadamy 400-osobowy zespół ekspertów serwisu terenowego dostępnych 24/7

Obsługujemy 110 różnego typu urządzeń.

Zakres usług obejmuje prace takie jak: konserwacja, naprawa sprzętu, migracje oraz instalacje oprogramowania i infrastruktury, projekty wdrożeniowe czy remodeling punktów handlowych.

Usługi serwisu terenowego sprzętu i oprogramowania realizujemy w 14 krajach w Europie.

22 Biura Serwisowe umożliwiają dotarcie do każdej lokalizacji w Polsce.

Struktura terenowa obejmuje 22 Biura Serwisowe

Działamy:
365 dni w roku,
24 godziny na dobę,
7 dni w tygodniu.

Oferujemy usługi logistyczne zarządzane
z centrum w Gliwicach
3,8 tys. m2.

Pod naszą opieką jest ponad
52 tys. lokalizacji,
1,2 mln urządzeń.

Serwis terenowy Exorigo Upos - usługi serwisowe sprzętu i oprogramowania z dojazdem do klienta

Serwis terenowy Exorigo-Upos oferuje:

Własny zespół techników serwisu

System obsługi kontroli zgłoszeń

Błyskawiczna naprawa: zdalnie lub na miejscu

22 lokalne biura serwisowe na terenie Polski

Sieć współpracujących z nami partnerów serwisowych

Certyfikowane Centrum Naprawcze w Gliwicach

Centrum Serwisowe i Logistyczne w Gliwicach

Krótkie SLA – co jeszcze wyróżnia nasz serwis sprzętu i oprogramowania z dojazdem do klienta?

Usługi dynamicznie dostosowywane do potrzeb Klientów.

SLA na poziomie 99,5% przy czasach rozwiązania zgłoszenia 12, 6 i 4h.

Gwarantuje to dostępność i skuteczność serwisu, szybki czas reakcji oraz usuwania usterek.

Dostępność 7 dni w tygodniu

Krótki czas reakcji (4 godziny) oraz dostępność przez 7 dni w tygodniu to kluczowe elementy, które wyróżniają nasz serwis terenowy.

Zaawansowany serwis naprawczy

Zlecenia realizują wyszkoleni technicy, specjaliści różnych segmentów IT.

Ogólnopolski zasięg

Serwis on-site Exorigo-Upos działa na terenie całego kraju. Bez względu na lokalizację, możemy szybko reagować na potrzeby klientów.

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?

Rocznie realizujemy około 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.