Serwis terenowy sprzętu i oprogramowania

Nasi serwisanci rozlokowani są w biurach serwisowych
na terenie całej Polski, gotowi 24/7 do przyjęcia zgłoszenia oraz natychmiastowej naprawy urządzeń i oprogramowania. Świadczą kompleksowe usługi serwisowe przy użyciu nowoczesnego sprzętu. Proces naprawy jest centralnie koordynowany, a wszystkie zmiany są szczegółowo raportowane.

System kontroli obsługi zgłoszeń

Nasz serwis ma rozbudowany system kontroli obsługi zgłoszeń. Aplikacja mobilna ITSM Service Desk umożliwia pełne raportowanie pracy techników terenowych w czasie rzeczywistym. Zapewniając tym samym możliwość kontroli nad komunikacją poszczególnych zespołów serwisu, aby jak najszybciej i jak najlepiej rozwiązały zgłoszony problem.

Co nas wyróżnia:

Dysponujemy własną, centralnie zarządzaną strukturą doświadczonych służb serwisowych świadczących dla Ciebie usługi serwisowe on-site.

Do zarządzania serwisem wykorzystujemy zaawansowany system ITSM. Pozwala on na pełną kontrolę procesu realizacji usług, szczególnie w lokalizacjach rozproszonych.

Tam, gdzie jest to możliwe, usuwamy awarie w sposób zdalny. Jeśli nie ma takiej możliwości niezwłocznie wysyłamy naszych serwisantów na miejsce.

W ramach serwisu terenowego funkcjonuje:

22 lokalne biura serwisowe na terenie Polski

Sieć współpracujących z nami partnerów serwisowych

Certyfikowane Centrum Naprawcze w Gliwicach

Centrum Logistyczne w Gliwicach

Centrum Serwisowe w Warszawie

Indywidualne umowy SLA

Usługi realizujemy według indywidualnych umów SLA, opartych na wskaźnikach godzinowych – 12, 6 i 4 godziny. Daje Ci to gwarancję odpowiedniej dostępności serwisu, czasu reakcji oraz usuwania usterek.

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?

Rocznie realizujemy ponad 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.