Serwis terenowy sprzętu i oprogramowania

Nasi serwisanci rozlokowani są w biurach serwisowych
na terenie całej Polski, gotowi 24/7 do przyjęcia zgłoszenia oraz natychmiastowej naprawy urządzeń i oprogramowania. Świadczą kompleksowe usługi serwisowe przy użyciu nowoczesnego sprzętu. Proces naprawy jest centralnie koordynowany, a wszystkie zmiany są szczegółowo raportowane.

System kontroli obsługi zgłoszeń

Nasz serwis ma rozbudowany system kontroli obsługi zgłoszeń. Aplikacja mobilna ITSM Service Desk umożliwia pełne raportowanie pracy techników terenowych w czasie rzeczywistym. Zapewniając tym samym możliwość kontroli nad komunikacją poszczególnych zespołów serwisu, aby jak najszybciej i jak najlepiej rozwiązały zgłoszony problem.

Co nas wyróżnia:

Dysponujemy własną, centralnie zarządzaną strukturą doświadczonych służb serwisowych świadczących dla Ciebie usługi serwisowe on-site.

Do zarządzania serwisem wykorzystujemy zaawansowany system ITSM. Pozwala on na pełną kontrolę procesu realizacji usług, szczególnie w lokalizacjach rozproszonych.

Tam, gdzie jest to możliwe, usuwamy awarie w sposób zdalny. Jeśli nie ma takiej możliwości niezwłocznie wysyłamy naszych serwisantów na miejsce.

W ramach serwisu terenowego funkcjonuje:

22 lokalne biura serwisowe na terenie Polski

Sieć współpracujących z nami partnerów serwisowych

Certyfikowane Centrum Naprawcze w Gliwicach

Centrum Logistyczne w Gliwicach

Centrum Serwisowe w Warszawie

Indywidualne umowy SLA

Usługi realizujemy według indywidualnych umów SLA, opartych na wskaźnikach godzinowych – 12, 6 i 4 godziny. Daje Ci to gwarancję odpowiedniej dostępności serwisu, czasu reakcji oraz usuwania usterek.

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?

Rocznie realizujemy około 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.