Service desk IT – gwarancja niezwłocznej obsługi 24/7

Nasz service desk IT to wsparcie techniczne dla Twoich placówek handlowych oraz biur, za pośrednictwem infolinii. Gwarantujemy natychmiastowe przyjęcie zgłoszenia i rozpoczęcie jego realizacji, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Obsługujemy zarówno ogólnokrajowe sieci sprzedaży jak i mniejszych przedsiębiorców.

Stworzyliśmy autorski system ITSM

Proces dostarczania wysokiej jakości usług serwisowych doskonalimy od ponad 20 lat. Stworzyliśmy własne narzędzie ITSM, oparte na ITIL (zbiorze najlepszych praktyk zarządzania usługami IT). Dostosowaliśmy je do Twoich realnych potrzeb. Masz dostęp do informacji o usłudze w czasie rzeczywistym, co jest szczególnie ważne przy centralnych działach wsparcia i rozproszonej strukturze. Istnieje również możliwość centralnego zarządzania.

Praktyczne funkcje systemu ITSM

Możliwość integracji z innymi systemami, bazami danych i aplikacjami, co usprawnia przyjmowanie zgłoszeń i ich realizację.

Realizowanie przebiegu pracy i obsługi zleceń w oparciu o statusy zgłoszeń, zapewnia ich czytelne śledzenie i możliwość interwencji.

Panel klienta, czyli uproszczony widok, który jest dostępny dla Ciebie w systemie.

Automatyczna rejestracja danych z maili, albo poprzez WebAPI i Web Services.

Powiadamianie o nowych zgłoszeniach lub zmianach statusów aktywnych zgłoszeń w formie wiadomości SMS.

Grupowanie zgłoszeń według statusów, co gwarantuje czytelność oraz szybkie odczytanie statusu prac.

System ankiet do badania satysfakcji z usługi w trybie NPS lub sprawdzania odpowiedzi klasyczne pytania.

Grupa techniczna i customer service

Nasz service desk dzieli się na grupę techniczną oraz customer service.

Grupa techniczna

Odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klienta. Klienci kontaktują się poprzez dedykowane infolinie, a grupa rozwiązuje zgłoszenia bezpośrednio podczas trwania rozmowy. Odpowiada również za opiekę techniczną nad drukarkami fiskalnymi.

Customer service

Odpowiada za rejestrację i klasyfikację zgłoszeń mailowych, pośredniczy w komunikacji klient – inne zespoły. Tworzą go dedykowani opiekunowie do kontaktu z klientem centralnym, prowadzenia projektów oraz raportowania parametrów poprawności świadczenia usługi.

Decydując się na usługi naszego service desk otrzymujesz:

Szybkie i sprawne rozwiązanie zgłoszenia

Zespół doświadczonych ekspertów

Wsparcie serwisowe 24/7

Specjalistów do dedykowanej obsługi

Dostęp do autorskiego, praktycznego systemu ITSM

Pierwszą i drugą linię wsparcia

Wsparcie własnych rozwiązań jak i firm trzecich z naszej oferty

Dokumentowanie przebiegu zgłoszenia

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Chcesz poznać ofertę rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.

Potrzebujesz sprawdzonego
dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.