Service desk IT – gwarancja niezwłocznej obsługi 24/7

Nasz service desk IT to wsparcie techniczne dla Twoich placówek handlowych oraz biur, za pośrednictwem infolinii. Gwarantujemy natychmiastowe przyjęcie zgłoszenia i rozpoczęcie jego realizacji, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Obsługujemy zarówno ogólnokrajowe sieci sprzedaży jak i mniejszych przedsiębiorców.

Stworzyliśmy autorski system ITSM

Proces dostarczania wysokiej jakości usług serwisowych doskonalimy od ponad 20 lat. Stworzyliśmy własne narzędzie ITSM, oparte na ITIL (zbiorze najlepszych praktyk zarządzania usługami IT). Dostosowaliśmy je do Twoich realnych potrzeb. Masz dostęp do informacji o usłudze w czasie rzeczywistym, co jest szczególnie ważne przy centralnych działach wsparcia i rozproszonej strukturze. Istnieje również możliwość centralnego zarządzania.

Praktyczne funkcje systemu ITSM

Możliwość integracji z innymi systemami, bazami danych i aplikacjami, co usprawnia przyjmowanie zgłoszeń i ich realizację.

Realizowanie przebiegu pracy i obsługi zleceń w oparciu o statusy zgłoszeń, zapewnia ich czytelne śledzenie i możliwość interwencji.

Panel klienta, czyli uproszczony widok, który jest dostępny dla Ciebie w systemie.

Automatyczna rejestracja danych z maili, albo poprzez WebAPI i Web Services.

Powiadamianie o nowych zgłoszeniach lub zmianach statusów aktywnych zgłoszeń w formie wiadomości SMS.

Grupowanie zgłoszeń według statusów, co gwarantuje czytelność oraz szybkie odczytanie statusu prac.

System ankiet do badania satysfakcji z usługi w trybie NPS lub sprawdzania odpowiedzi klasyczne pytania.

Grupa techniczna i customer service

Nasz service desk dzieli się na grupę techniczną oraz customer service.

Grupa techniczna

Odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klienta. Klienci kontaktują się poprzez dedykowane infolinie, a grupa rozwiązuje zgłoszenia bezpośrednio podczas trwania rozmowy. Odpowiada również za opiekę techniczną nad drukarkami fiskalnymi.

Customer service

Odpowiada za rejestrację i klasyfikację zgłoszeń mailowych, pośredniczy w komunikacji klient – inne zespoły. Tworzą go dedykowani opiekunowie do kontaktu z klientem centralnym, prowadzenia projektów oraz raportowania parametrów poprawności świadczenia usługi.

Decydując się na usługi naszego service desk otrzymujesz:

Szybkie i sprawne rozwiązanie zgłoszenia

Zespół doświadczonych ekspertów

Wsparcie serwisowe 24/7

Specjalistów do dedykowanej obsługi

Dostęp do autorskiego, praktycznego systemu ITSM

Pierwszą i drugą linię wsparcia

Wsparcie własnych rozwiązań jak i firm trzecich z naszej oferty

Dokumentowanie przebiegu zgłoszenia

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?

Rocznie realizujemy około 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.