Service desk IT – gwarancja niezwłocznej obsługi 24/7
Nasz service desk IT to wsparcie techniczne dla Twoich placówek handlowych oraz biur, za pośrednictwem infolinii. Gwarantujemy natychmiastowe przyjęcie zgłoszenia i rozpoczęcie jego realizacji, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Obsługujemy zarówno ogólnokrajowe sieci sprzedaży jak i mniejszych przedsiębiorców.
Stworzyliśmy autorski system ITSM
Proces dostarczania wysokiej jakości usług serwisowych doskonalimy od ponad 20 lat. Stworzyliśmy własne narzędzie ITSM, oparte na ITIL (zbiorze najlepszych praktyk zarządzania usługami IT). Dostosowaliśmy je do Twoich realnych potrzeb. Masz dostęp do informacji o usłudze w czasie rzeczywistym, co jest szczególnie ważne przy centralnych działach wsparcia i rozproszonej strukturze. Istnieje również możliwość centralnego zarządzania.
Decydując się na usługi naszego service desk otrzymujesz:
Szybkie i sprawne rozwiązanie zgłoszenia
Zespół doświadczonych ekspertów
Wsparcie serwisowe 24/7
Specjalistów do dedykowanej obsługi
Dostęp do autorskiego, praktycznego systemu ITSM
Pierwszą i drugą linię wsparcia
Wsparcie własnych rozwiązań jak i firm trzecich z naszej oferty
Dokumentowanie przebiegu zgłoszenia
Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?
Rocznie realizujemy około 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.