Otwarcia i remodeling punktów handlowych

Zapewniamy Ci kompleksową usługę montażu, instalacji i pełnego wsparcia techniczno-logistycznego podczas otwarcia nowych obiektów handlowych oraz remodeling u już istniejących. Instalujemy, wdrażamy i testujemy systemy, oprogramowanie, okablowanie itp. Wszystko czego potrzebujesz, aby Twój sklep, biuro czy inna placówka była w pełni przygotowana do prowadzenia działalności.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

Kompleksowe wdrożenie

Oferujemy szeroki zakres usług i kompleksowe wdrożenie. Nie będziesz musiał szukać innych dostawców, a tym samym oszczędzisz czas i zmniejszysz koszty.

Wieloletnie doświadczenie

Od wielu lat wspieramy firmy w otwarciach nowych punktów handlowych czy też ich remodelingu. Zdobytą w ten sposób wiedzą wykorzystujemy, na każdym etapie realizacji projektu.

Zarządzanie projektem

Oferujemy również wsparcie w zarządzaniu projektem otwarcia czy remodelingu. Nasi doświadczeni specjaliści dopilnują, aby wdrożenie rozwiązań przebiegło zgodnie z planem.

Szeroka wiedza o infrastrukturze IT

Implementujemy własne rozwiązania oraz infrastrukturę firm trzecich od kilkudziesięciu lat. Wiemy jak wdrażać i integrować systemy oraz urządzenia, aby działały sprawnie i efektywnie.

Szkolenia

Szkolimy Twoich pracowników z działania i obsługi wdrażanej infrastruktury IT. Zapewnimy manuale z instrukcjami dla każdego wdrożonego. systemu oraz zainstalowanego urządzenia.

Ogólnopolski zasięg

Realizujemy usługę na terenie całej Polski niezależnie od ilości i wielkości punktów handlowych. Możliwe są również wdrożenia na terenie innych państw np. w Rumunii.

Nasze usługi z zakresu otwarcia i remodelingu placówek handlowych

Instalacje oprogramowania i systemów IT

Montaż sprzętu IT

Konfiguracja systemów Windows i Linux

Konfiguracja oprogramowania własnego

Administrowanie dostępami

Wdrażanie systemów partnerów

Wdrażanie aplikacji firm trzecich

Wsparcie przed otwarciem nowych sklepów

Szkolenia personelu z obsługi aplikacji

Asystowanie podczas otwarcia

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?

Rocznie realizujemy ponad 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.