Single Point of Contact

SPoC to usługa, która koncentruje się na wsparciu w kompleksowej obsłudze Klienta i sprawnym procesowaniu zgłoszeń w danej firmie. Udostępnia wykwalifikowany zespół konsultantów wraz z dedykowanym menagerem kontaktu, co umożliwia natychmiastową reakcję na zgłoszenia i wsparcie 24/7/365.

W razie awarii i problemów SPoC zapewnia komfort i bezpieczeństwo pracownikom

  • Procesuje zgłoszenia zgodnie z ustalonymi mapami komunikacyjnymi – również ze współpracownikami, czy z podwykonawcami.
  • Odciąża Twoich pracowników od obsługi telefonów po godzinach pracy.
  • Rekomenduje ulepszenia na podstawie obserwacji zastanej sytuacji doświadczeń z tego typu usług realizowanych dla innych Klientów.
  • Zwiększa zadowolenie osób zgłaszających, ponieważ skraca czas obsługi zgłoszeń.

Masz pytania?
Chcesz odciążyć pracowników od obsługi zgłoszeń po godzinach pracy?

SPoC upraszcza proces przetwarzania zgłoszeń

Nie musisz szukać – wszystko w jednym miejscu

W jednym systemie online, dostępnym w przeglądarce, odbywa się tworzenie nowych oraz podgląd statusu istniejących zgłoszeń.

Łatwo procesuje zgłoszenia

Funkcjonuje jeden system do procesowania zgłoszeń niezależnie od wykonawcy usługi (Exorigo-Upos, podmioty zewnętrzne lub działy wewnętrzne).

Usprawnia przepływ informacji

System informuje o każdej zmianie statusu zgłoszenia, co sprawia, że istnieje sprawny przepływ informacji w jednym kanale.

Ułatwia dostęp do oceny zadowolenia klienta

Przy pomocy jednego narzędzia można uruchomić ocenę satysfakcji ze zrealizowanych zgłoszeń.

Upraszcza raportowanie

Ustalone mierniki KPI są spójnie raportowane, co sprawia, że wszyscy uczestnicy procesu koncentrują się na wspólnych celach.

SPoC kompleksowo obsługuje różne typy zgłoszeń

Na jakie jeszcze potrzeby odpowiada usługa Single Point of Contact?

  • Przetwarza zróżnicowane zgłoszenia: operacyjne, serwisowe, reklamacyjne.
  • Zapewnia natychmiastową reakcję na zgłoszenia.
  • Udostępnia wykwalifikowany zespół konsultantów i dedykowanego managera kontraktu.
  • Daje wybór kanałów komunikacji do zgłaszania: telefon (w tym dedykowana linia dla każdego klienta), panel zgłoszeniowy, email, chat.
  • Gwarantuje wsparcie 24/7/365.
  • Procesuje zgłoszenia na podstawie uzgodnionych map komunikacji, a więc zgodnie z indywidualnymi potrzebami.

SPoC uwalnia czas specjalistów i managerów

Lepszy customer experience

Twoi Klienci będą mieli lepszy customer experience i zadowolenie z kontaktu. Szczególnie dziś jest to ważny aspekt dla profesjonalnego wizerunku marki.

Przyspieszenie obsługi zgłoszeń

Z wykorzystaniem centrali SPoC zapewni to, co trudno realizować wewnętrznie: sprawną weekendową obsługę zgłoszeń oraz konfigurowalne zapowiedzi, przekierowania czy raportowanie odbieralności. Dzięki takiemu wsparciu pilne zgłoszenia zostaną obsłużone nawet 16 godzin szybciej.

Zwiększenie efektywności finansowej i dostępności pracowników

Oszczędzisz na koszcie utrzymania wsparcia 24/7/365. Dzięki uwolnieniu czasu pracowników skupisz się na kluczowych obszarach i na rozwoju.

Chcesz przyspieszyć czas odpowiedzi na zgłoszenie?

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Chcesz poznać ofertę rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.