Serwis terminali POS

Posiadamy największy w Polsce serwis terminali płatniczych. Nasz szacunkowy udział w rynku, według dostępnych danych, sięga 40%. Zespół serwisowy posiada szeroki know-how zdobyty podczas wdrożeń, największych migracji urządzeń oraz obsługi dużych sieci handlowych. Jest dla Ciebie dostępny 24/7 na terenie całej Polski.

Dlaczego warto skorzystać z naszego serwisu terminali POS:

Posiadamy zespół doświadczonych serwisantów

Jesteśmy dla Ciebie dostępni 24/7 na terenie całej Polski

Reagujemy na zgłoszenia natychmiast

Obsługujemy największe sieci handlowe

Umożliwiamy zgłoszenia przez całodobowy service desk

Posiadamy własne oprogramowanie dla terminali i bogate portfolio wdrożeń

Współpracujemy z wszystkimi kluczowymi agentami rozliczeniowymi

Usługa send-out terminali POS

W ramach tej usługi dostarczamy spersonalizowane, gotowe do użycia terminale POS. Przygotowane przez nas urządzenia wysyłamy bezpośrednio we wskazane przez Ciebie miejsce, z pominięciem biur serwisowych. Zaletą usługi jest krótki czas realizacji. Po zgłoszeniu potrzeby dostarczenia terminalu do wskazanej lokalizacji, następnego dnia kurier realizuje dostawę. Po otrzymaniu możesz natychmiast rozpocząć korzystanie z urządzeń.

Usługi commissioningu terminali POS

W ramach usługi diagnozujemy terminale pod względem zarówno poprawności sprzętu jak i wgranego sofware’u. Wgrywamy do terminali aplikacje i klucze kryptograficzne. Zajmujemy się odnową (refurbishment) i renowacją terminali. Przeprowadzamy konfiguracje i testy sprawności sprzętu.

Zespół serwisu terminali płatniczych dzieli się na:

Serwis terenowy

Koordynatorów kontraktów

Commissioning (z secure room)

Zespół magazynu

Service desk wraz z Customer Service

Co mówią o nas klienci

testimonial

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

testimonial

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

testimonial

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

testimonial

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

testimonial

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

testimonial

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

Potrzebujesz sprawdzonego dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów. Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.