Innowacja w click&collect – automaty paczkowe. Czy phygital to teraźniejszość i przyszłość retailu?
Phygital rewolucjonizuje handel detaliczny, płynnie łącząc doświadczenia fizyczne i cyfrowe. Konsumenci oczekują teraz innowacyjnych rozwiązań, które wzbogacają ich ścieżkę zakupową.
Unowocześnianie sklepów a automaty paczkowe
Jak pokazuje nasz raport RetailTech 2024, 29% firm koncentruje się na unowocześnianiu swoich sklepów jako kluczowej strategii rozwoju. Automatyzacja wyróżnia się jako najważniejszy trend w handlu detalicznym, z 44% respondentów inwestujących w ten obszar.
Podążanie za tym trendem potwierdza nasza współpraca z firmą Cleveron. Wybrała nas ona na partnera instalacyjnego i serwisowego swoich innowacyjnych automatów paczkowych, które przenoszą usługę click&collect na nowy poziom.
Istnieją różne rodzaje tych automatów, których szczegółowe opisy i parametry techniczne są dostępne na stronie Cleveron. Dzięki naszym Technikom Wdrożeniowym możecie zobaczyć jeden z tych automatów przed pełną aranżacją sklepową.
Dlaczego warto wdrożyć automaty paczkowe w sklepach?
Instalacja automatów paczkowych przynosi wiele korzyści zarówno dla sklepu, jak i jego klientów. Automatyzacja znacznie skraca czas odbioru zamówień, zwiększając wygodę klientów i odciążając pracowników sklepu, którzy mogą skupić się na obsłudze klienta i zarządzaniu asortymentem.
Sieci takie jak Zara i H&M już zintegrowały te automaty w swoich sklepach. Biorąc pod uwagę skalę zamówień i zwrotów w e-commerce, kolejne marki z pewnością sięgną po te usprawnienia. Jest to szczególnie istotne w branży modowej, która edukuje konsumentów na temat bardziej zrównoważonych środowiskowo sposobów odbioru i zwrotu zamówień online w sklepach stacjonarnych.
Zapraszamy do lektury case study:
https://www.exorigo-upos.pl/case-study/cleveron/