Aktualności

Szukaj

Możemy wyobrazić sobie, że wchodzimy do sklepu online, przeglądamy produkty lub szukamy czegoś konkretnego. Po kliknięciu w przycisk podglądu produktu, urządzenie generuje hologram. Możemy go obrócić, przesunąć, obejrzeć w innym kolorze czy kształcie. Hologramy bazują na technologii 3D. Technologia 4D pójdzie już o krok dalej – umożliwi nie tylko obejrzenie produktu, a już doświadczenie go jak rzeczywistego obiektu, np. poprzez zapach.

Coraz więcej transakcji, które dotychczas były przeprowadzane za pośrednictwem ludzi, ma miejsce z udziałem człowieka i maszyny. W 2019 roku powstał  bot firmy motoryzacyjnej, działający za pośrednictwem Facebook Messengera. Zdołał sprzedać 9 samochodów.

Dlaczego inwestycja w rozwiązania machine learning jest opłacalna nie tylko dla biznesu, a również dla środowiska?

Wyjście naprzeciw zróżnicowanym, zmieniającym się potrzebom konsumentów w przyszłości zdecyduje o sukcesie w branży retail. Konsumpcja nie jest tylko masowym fenomenem. Zaczyna opierać się na realnych wartościach i relacjach bazujących na zaufaniu.

Sposób, w jaki konsumujemy media radykalnie się zmienił. Panuje sceptycyzm wobec reklam, a potencjalni widzowie często konsekwentnie się od nich odcinają. Odbierają jednak coraz więcej treści na większej liczbie platform: w internecie, na smartfonach, w kinie i TV. Zmiany w podejściu do mediów wymusiły przekształcenie strategii reklamowych i promocyjnych.