Aktualności

Szukaj

Treści zamieszczane w sieci mają bardzo istotny wpływ na budowanie zainteresowania klienta ofertą. Sam Bill Gates przekonywał, że „Content is king”, jednak wciąż przybywa sceptyków, którzy umniejszają znaczenie jakości publikowanych przekazów. Pytanie o to, czy sukces publikacji wynika z dobrze dopasowanych słów kluczowych, czy z wysokiego poziomu tekstu, przewija się w wielu dyskusjach.

Wzrost sprzedaży online nie powinien nikogo dziwić. Klienci cenią sobie wygodę i możliwość oszczędzenia czasu. Zwłaszcza, że coraz więcej osób funkcjonuje w przestrzeni wirtualnej. Rewolucja sprzedażowa już nadeszła, ale nie wszyscy byli na nią odpowiednio przygotowani.

Nowe media towarzyszą nam na każdym kroku. Nie możemy wyobrazić sobie życia bez środków masowego przekazu oraz nowych technologii, które są bardzo pomocne zwłaszcza, gdy zależy nam na czasie. Potrzebne informacje szybko będą nam dostarczone, albo sami wyszukamy je błyskawicznie.

 

Dzień Sprzątania Biurka odnajdziemy w kalendarzu świąt nietypowych. Podchodzimy do niego z przymrużeniem oka, bo kojarzy nam się z porządkiem w naszym otoczeniu, do którego nie każdy przywiązuje uwagę. Jednak czystość w miejscu pracy to także dbanie o informacje, za które jesteśmy odpowiedzialni.

Żyjemy w dobie zmienności sektora retail. Żeby pomóc naszym klientom, towarzyszymy im w trakcie wielokanałowej podróży, diagnozujemy wyzwania, które pojawiają się na ich drodze. Przygotowujemy strategię, która jest dopasowana do potrzeb i koncentrujemy się na jej dostarczeniu.  Żyjemy w czasach zmian w retail, a te zmiany będą przebiegać nieustannie. Teraz, albo nigdy!