Aktualności

Szukaj

Temat wykorzystania danych jest obecnie jednym z najczęściej poruszanych w mediach. Wiele mówi się o bezpieczeństwie informacji i regulacjach jakie temu towarzyszą. Zapewnia nam to ochronę i prawo do podejmowania decyzji odnośnie naszej prywatności. Dane, które są wykorzystywane zgodnie z prawem, mogą stanowić cenne źródło wiedzy dla usługodawców.

Ciężko jest wyobrazić sobie skuteczne budowanie strategii sprzedaży, bez wprowadzania udogodnień dla klientów. Jedną z opcji są wciąż popularne promocje. Organizowanie ich tak, żeby przynosiły nie straty tylko zyski, wbrew pozorom nie jest łatwe.

Treści zamieszczane w sieci mają bardzo istotny wpływ na budowanie zainteresowania klienta ofertą. Sam Bill Gates przekonywał, że „Content is king”, jednak wciąż przybywa sceptyków, którzy umniejszają znaczenie jakości publikowanych przekazów. Pytanie o to, czy sukces publikacji wynika z dobrze dopasowanych słów kluczowych, czy z wysokiego poziomu tekstu, przewija się w wielu dyskusjach.

Wzrost sprzedaży online nie powinien nikogo dziwić. Klienci cenią sobie wygodę i możliwość oszczędzenia czasu. Zwłaszcza, że coraz więcej osób funkcjonuje w przestrzeni wirtualnej. Rewolucja sprzedażowa już nadeszła, ale nie wszyscy byli na nią odpowiednio przygotowani.

Nowe media towarzyszą nam na każdym kroku. Nie możemy wyobrazić sobie życia bez środków masowego przekazu oraz nowych technologii, które są bardzo pomocne zwłaszcza, gdy zależy nam na czasie. Potrzebne informacje szybko będą nam dostarczone, albo sami wyszukamy je błyskawicznie.