Aktualności

Szukaj

Jak wynika z badania konsumentów, gdy muszą oni długo czekać w kolejce, 11% rezygnuje z zakupów, 23% wyrzuca z koszyka mniej potrzebne produkty i przechodzi do kasy samoobsługowej, a aż jedna trzecia przenosi się do sklepów online. Według innego badania konsumenci wykazują wysoki poziom podenerwowania, gdy kolejka w supermarkecie nie jest w widoczny sposób uporządkowana. Zaczynają się wtedy denerwować, ponieważ nie są pewni, czy kolejność obsługi jest przestrzegana, a także ile czasu zajmie im wyjście z zakupami ze sklepu. Dobrym rozwiązaniem dla retailerów na redukcję liczby osób rezygnujących z zakupu, a także zniecierpliwienia klientów, jest System Jednej Kolejki (SJK).

W marcu br. Mobile Institute oraz Izba Gospodarki Elektronicznej opublikowały raport pod tytułem „Co (u)gryzie e-commerce?”. Został on przygotowany na podstawie badania grupy prawie 3000 internautów, zrealizowanego miesiąc wcześniej. Z raportu wynika, że Polacy bardzo chętnie korzystają z internetowych zakupów, ale jednocześnie dostrzegają niedoskonałości e-commerce.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu aplikacji typu in-store, wspierających prowadzenie działalności w branży handlu detalicznego. Wiemy, jak ważne dla retailerów są dane fiskalne, na podstawie których przygotowywane są badania oraz raporty. Dlatego też stworzyliśmy Centralne Repozytorium Electronic Journal (CREJ). Jest to wielofunkcyjny system odpowiadający za obsługę archiwów dokumentów kasowych, pochodzących z drukarek fiskalnych. 

Rynek e-commerce od kilku lat przeżywa ciągły wzrost, coraz więcej zakupów odbywa się online, a trend ten wzmocniła pandemia. Warto jednak wspomnieć o wynikach badań, które wskazują, że konsumenci nie zamierzają rezygnować z zakupów stacjonarnych (i zdecydowanie preferują je kupując podstawowe produkty). Handel internetowy będzie cały czas odnotowywał wzrosty, trend ten nie osłabnie, ale wielu konsumentów zamierza po zakończeniu pandemii powrócić do częstych zakupów w sklepach stacjonarnych.

Wielokrotnie realizując projekty dla klientów Exorigo-Upos stawaliśmy jako zespół kreatywny przed zadaniem stworzenia czegoś "od zera”. Jest to nie tyle trudne, co niezwykle ciekawe ze względu na szerokie możliwości zbudowania solidnych fundamentów koncepcyjnych projektu. Tylko takie pozwalają na tworzenie produktów innowacyjnych, przemyślanych i pożytecznych, zarówno z perspektywy użytkownika jak i biznesu.