Aktualności

Szukaj

Coraz większy procent budżetu przedsiębiorstw przeznacza się na technologie. Prowadzenie biznesu, sprzedaż produktów i spełnianie potrzeb klientów jest możliwe bez kontaktu międzyludzkiego. Cyfrowe doświadczenia nie są jednak wszystkim, czego konsument oczekuje.

Użytkownik podejmuje decyzję o zakupie na stronie produktowej. Ten element znacznie wpływa na sukces sklepu online. Powinien zawierać pełną informację o produkcie i w prosty sposób edukować. Aby dokonać przemyślanej decyzji, klient musi uzyskać wystarczająco danych. Jak dobrze zaprojektować stronę produktową? Ta odpowiednio zbudowana ma kilka cech charakterystycznych.

 

Zaufanie klienta e-commerce to gotowość do inwestycji czasowej i finansowej oraz otwartość na udostępnienie danych osobowych w zamian za towar lub usługę, która spełnia oczekiwania. Zaufanie buduje się niełatwo, ale niestety z łatwością się traci. Jak zadbać o tę kwestię?

Interfejs konwersacyjny to chatbot lub asystent głosowy – UI, które naśladuje swobodną rozmowę z człowiekiem. Interfejsy tego typu sprawdzają się coraz częściej w obsłudze klienta.

Exorigo-Upos S.A. może pochwalić się wieloletnią współpracą z Epson. To silna marka, która cieszy się zaufaniem na całym świecie.