Aktualności

Szukaj

Opcja odroczonej płatności podbija cyfrowy rynek. Zwraca uwagę największych, polskich i zagranicznych, firm e-commerce.

Technologie oparte na AI coraz częściej pojawiają się w przemyśle gastronomicznym, pomagając w przyciągnięciu i utrzymaniu zainteresowania konsumentów. W jaki sposób sprawdzają się w tym zakresie chatboty, roboty z AI, aplikacje mobilne i kioski samoobsługowe?

Nieskomplikowana, spersonalizowana kampania może przybrać formę e-maila zaadresowanego do konsumenta, rozpoczynającego się jego imieniem. Może również korzystać z historii zakupowej, aby stworzyć podpowiedzi produktów, które potencjalnie mają szansę zainteresować kupującego. Hiperpersonalizacja jest już śmielszym krokiem do przodu.

Retail nie branżą, która naturalnie kojarzy się z wykorzystaniem technologii rozpoznawania twarzy. To jednak dość prawdopodobne, że właśnie w tym obszarze rozwiązania tego typu okażą się bardzo obiecujące.

Technologia Just Walk Out jest kluczowa w kontekście bezobsługowych sklepów Amazona – Amazon Go.