Wsparcie serwisowe w retailu – czyli kto odpowiada za otwarcia sklepów, instalacje urządzeń i pomoc w razie awarii
Firmy działające w branży retail muszą mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Nie mogą też zawodzić swoich klientów, dlatego tak ważne jest, aby w razie jakichkolwiek problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem mogły skorzystać ze wsparcia. Wsparcie serwisowe w retailu to jeden z obszarów naszej działalności, do którego przywiązujemy szczególną wagę. Sprawdźmy, na czym polegają takie usługi, dlaczego są ważne i kto może je realizować. Serdecznie zachęcamy do poznania szczegółowych informacji!
Wsparcie serwisowe w branży retail
Wsparcie serwisowe dla branży retail powinno być realizowane przez ekspertów wyspecjalizowanych w tym obszarze. Muszą oni posiadać wiedzę w zakresie m.in.:
- konserwacji sprzętu,
- napraw,
- migracji,
- instalacji oprogramowania i infrastruktury,
- wdrożeń,
- napraw warsztatowych.
Oczywiście takie umiejętności trudno zgromadzić wąskiemu, kilkuosobowemu zespołowi. Dlatego też w Exorigo-Upos serwis IT i urządzeń dla firm branży retail, w tym serwis terminali POS realizuje ponad 400 osób wyspecjalizowanych w różnych obszarach. Tak, aby klienci mieli pewność, że usługa zostanie zrealizowana w sposób rzetelny.
Posiadamy też 22 Biura Serwisowe, dzięki którym możemy dotrzeć do każdej lokalizacji na terenie Polski i dokonać serwisu terenowego sprzętu i oprogramowania. Nasze wsparcie to jednak również oferta dla klientów zagranicznych (w Czechach, Rumunii, oraz na Słowacji i Ukrainie realizujemy je samodzielnie, natomiast w lokalizacjach takich jak: Serbia, Chorwacja, Litwa, Łotwa, Estonia, Bułgaria, Wielka Brytania oraz Irlandia dzięki naszym partnerom). Dobrze pokazuje to, że jesteśmy ekspertami w tym zakresie.
Jak wybrać firmę realizującą wsparcie serwisowe w retailu
Wybierając partnera chcemy mieć pewność, że w sposób rzetelny wywiąże się ze swoich zobowiązań. Dlatego też istotne znaczenie ma doświadczenie oraz to, z jakimi firmami firma już współpracuje i czy posiada referencje.
Doświadczenie przekłada się natomiast na gotowe systemy i plany działania. Chodzi o to, aby firma miała gotowy schemat i tym samym była w stanie szybciej zareagować. Schemat działania nie oznacza oczywiście, że firma nie podchodzi do klienta w sposób indywidualny. Wskazuje natomiast, że:
- łatwiej kwalifikuje typ zlecenia,
- szybciej przydziela zespół do realizacji serwisu,
- sprawniej realizuje usługę w sposób optymalny rozwiązując problem zleceniodawcy,
- weryfikuje poprawność wykonanej usługi.
Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu Exorigo-Upos we współpracy z retailerami mamy niezbędne doświadczenie, które przekłada się na to, że każdy kolejny klient może liczyć na kompleksową i fachową pomoc.
Dlaczego wsparcie serwisowe dla branży retail jest takie ważne
Każdy typ awarii musi zostać dobrze zakwalifikowany po to, aby w przyszłości uniknąć podobnych problemów, również u innych klientów. Celem jest więc nie tylko rozwiązywanie problemów, ale i aktywne uczenie się na ich podstawie.
Wsparcie serwisowe w branży retail powinno być realizowane przez ekspertów. Dzięki temu ma się pewność, że usługa zostanie wykonana w sposób sprawny i rzetelny. To bardzo istotne, bowiem różnego rodzaju przedłużające się awarie mogą sprawiać, że firma będzie tracić klientów. Jak natomiast wiemy, pozyskanie nowego klienta jest kilka razy droższe, aniżeli utrzymanie tego, który już korzysta z naszych usług.
Nasze doświadczenie: Serwis terenowy Exorigo-Upos w roku 2022 obsłużył w sumie 59 093 punkty. Skontaktuj się i dołącz do klientów, którzy korzystają z naszego wsparcia!
Zainteresować cię może również digitalizacja w retailu a dyrektywa Omnibus.