News

Szukaj

Na co dzień obserwujemy stały napływ historii – w marketingu, fikcji literackiej, kawiarnianych rozmowach czy nawet własnych myślach. Informacje, których uczymy się poprzez historie, zostają z nami na dłużej niż te przedstawione w formie list, faktów czy danych statystycznych. Historie pomagają w zrozumieniu. Dlaczego są tak skuteczne?

Możemy wyobrazić sobie, że wchodzimy do sklepu online, przeglądamy produkty lub szukamy czegoś konkretnego. Po kliknięciu w przycisk podglądu produktu, urządzenie generuje hologram. Możemy go obrócić, przesunąć, obejrzeć w innym kolorze czy kształcie. Hologramy bazują na technologii 3D. Technologia 4D pójdzie już o krok dalej – umożliwi nie tylko obejrzenie produktu, a już doświadczenie go jak rzeczywistego obiektu, np. poprzez zapach.

Coraz więcej transakcji, które dotychczas były przeprowadzane za pośrednictwem ludzi, ma miejsce z udziałem człowieka i maszyny. W 2019 roku powstał  bot firmy motoryzacyjnej, działający za pośrednictwem Facebook Messengera. Zdołał sprzedać 9 samochodów.

Dlaczego inwestycja w rozwiązania machine learning jest opłacalna nie tylko dla biznesu, a również dla środowiska?

Wyjście naprzeciw zróżnicowanym, zmieniającym się potrzebom konsumentów w przyszłości zdecyduje o sukcesie w branży retail. Konsumpcja nie jest tylko masowym fenomenem. Zaczyna opierać się na realnych wartościach i relacjach bazujących na zaufaniu.