News

Szukaj

NetTickIT® jest innowacyjnym rozwiązaniem, ułatwiającym detalistom realizację strategii omnichannel.  Ten składający się z w pełni zintegrowanych produktów system, umożliwia zarządzanie etykietami cenowymi oraz kontrolę procesu ich tworzenia. NetTickIT® pozwala również na łatwe tworzenie i oznakowanie etykiet oraz komunikacji o ofercie stosowanej w sklepie. Co więcej umożliwia wykorzystanie kodów QR do przedstawienia rozszerzonej informacji na urządzeniu mobilnym, dla oferty in-store. Funkcje te wpływają na lepsze doświadczenie zakupowe (consumer experience) klientów, a retailerom pozwalają na zwiększenie efektywności operacyjnej oraz sprzedaży.

Jak wynika z badania konsumentów, gdy muszą oni długo czekać w kolejce, 11% rezygnuje z zakupów, 23% wyrzuca z koszyka mniej potrzebne produkty i przechodzi do kasy samoobsługowej, a aż jedna trzecia przenosi się do sklepów online. Według innego badania konsumenci wykazują wysoki poziom podenerwowania, gdy kolejka w supermarkecie nie jest w widoczny sposób uporządkowana. Zaczynają się wtedy denerwować, ponieważ nie są pewni, czy kolejność obsługi jest przestrzegana, a także ile czasu zajmie im wyjście z zakupami ze sklepu. Dobrym rozwiązaniem dla retailerów na redukcję liczby osób rezygnujących z zakupu, a także zniecierpliwienia klientów, jest System Jednej Kolejki (SJK).

W marcu br. Mobile Institute oraz Izba Gospodarki Elektronicznej opublikowały raport pod tytułem „Co (u)gryzie e-commerce?”. Został on przygotowany na podstawie badania grupy prawie 3000 internautów, zrealizowanego miesiąc wcześniej. Z raportu wynika, że Polacy bardzo chętnie korzystają z internetowych zakupów, ale jednocześnie dostrzegają niedoskonałości e-commerce.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu aplikacji typu in-store, wspierających prowadzenie działalności w branży handlu detalicznego. Wiemy, jak ważne dla retailerów są dane fiskalne, na podstawie których przygotowywane są badania oraz raporty. Dlatego też stworzyliśmy Centralne Repozytorium Electronic Journal (CREJ). Jest to wielofunkcyjny system odpowiadający za obsługę archiwów dokumentów kasowych, pochodzących z drukarek fiskalnych. 

Rynek e-commerce od kilku lat przeżywa ciągły wzrost, coraz więcej zakupów odbywa się online, a trend ten wzmocniła pandemia. Warto jednak wspomnieć o wynikach badań, które wskazują, że konsumenci nie zamierzają rezygnować z zakupów stacjonarnych (i zdecydowanie preferują je kupując podstawowe produkty). Handel internetowy będzie cały czas odnotowywał wzrosty, trend ten nie osłabnie, ale wielu konsumentów zamierza po zakończeniu pandemii powrócić do częstych zakupów w sklepach stacjonarnych.