Skończyłem swoją podróż po CEE i wracałem do Wielkiej Brytanii. Szybko jednak okazało się, że to niemożliwe. Awaria sieci informatycznej BA sprawiła, że miałem dużo czasu na przemyślenie naszego działania w zakresie strategicznej infrastruktury i bezpieczeństwa IT.
Idąc za przykładem Wielkiej Brytanii, zwiastujemy początki cyfrowej rewolucji w Polsce. Przodujemy w trzech dużych obszarach kompetencyjnych: dostarczanie rozwiązań omnichannel i płatności cyfrowych, a do tego bezkonkurencyjny czas reakcji.
Nasz zespół to specjaliści od technologii, którzy otwierają nowy rozdział digitalowej sprzedaży i finansów w Polsce - najszybciej rozwijającym się rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Zanim przejdziemy do szczegółów tego, co robimy, warto rozrysować kontekst.
Poznajcie historię mojej przygody z Exorigo.
Wyobraźmy sobie zintegrowaną przestrzeń handlową, w której każdy strumień sprzedaży to odbicie potrzeb naszych klientów. Spełnienie ich oczekiwań, które sprawia, że wracają regularnie po więcej spersonalizowanych ofert i specjalnych okazji wybranych tylko dla nich. Zakupy jako czysta przyjemność, która buduje więź i zaufanie.
Żyjemy w erze dynamicznego konsumpcjonizmu. Klienci nie są zainteresowani kulisami wielokanałowych dostaw. Chcą robić zakupy tu i teraz, za pomocą smartfona, tabletu lub w sklepie stacjonarnym. Do tego dochodzi wymóg takiego samego poziomu obsługi, niezależnie od tego gdzie i jak kupują.
Czuję się wielce zaszczycony szansą objęcia stanowiska Prezesa Grupy Exorigo-Upos z początkiem tego roku. Możliwość pracy w gronie takich specjalistów to prawdziwa przyjemność. Dziękuję bardzo za wszystkie ciepłe, poruszające gratulacje z Waszej strony.