Aktualności

Szukaj

Nie da się ukryć, że nowe technologie mają kolosalny wpływ na sposób płatności za towary i usługi. Prowadzi to z kolei do zmian w doświadczeniu klientów, które jest priorytetem współczesnych przedsiębiorstw. Jak poprawić jakość tego doświadczenia? Jednym z najlepszych sposobów może okazać się wdrożenie nowych rozwiązań POS.

Retailerzy coraz częściej poszukują rozwiązań, które zbudują angażujące, jedyne w swoim rodzaju doświadczenia. Według przewidywań technologie głosowe odegrają na rynku retail znaczącą rolę. Jakie są przyczyny ich rosnącej popularności?

Opcja odroczonej płatności podbija cyfrowy rynek. Zwraca uwagę największych, polskich i zagranicznych, firm e-commerce.

Technologie oparte na AI coraz częściej pojawiają się w przemyśle gastronomicznym, pomagając w przyciągnięciu i utrzymaniu zainteresowania konsumentów. W jaki sposób sprawdzają się w tym zakresie chatboty, roboty z AI, aplikacje mobilne i kioski samoobsługowe?

Nieskomplikowana, spersonalizowana kampania może przybrać formę e-maila zaadresowanego do konsumenta, rozpoczynającego się jego imieniem. Może również korzystać z historii zakupowej, aby stworzyć podpowiedzi produktów, które potencjalnie mają szansę zainteresować kupującego. Hiperpersonalizacja jest już śmielszym krokiem do przodu.