Zapisz się na biuletyn RetailTech News!

Wsparcie przy otwarciu pierwszych sklepów i magazynu Lovisa w Polsce

Czytaj dalej
Wsparcie przy otwarciu pierwszych sklepów i magazynu Lovisa w Polsce

Wyzwanie

Lovisa to znana na całym świecie marka oferująca biżuterię i i dodatki modowe. Pierwszy sklep został otwarty w Australii w 2010 roku. Od tego czasu marka z ponad 700 sklepami w 30 krajach na całym świecie zdobyła ogromną popularność i zyskała spore grono wiernych klientów.

W lecie 2022 roku Lovisa, przy udziale Exorigo-Upos, otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce, w Galerii Katowickiej. Następnie, w ciągu kilku miesięcy, powstało kilkanaście kolejnych punktów w największych miastach w Polsce.

Dynamiczny rozwój i ambitne plany rozszerzania działalności oznaczały dla Lovisy konieczność stworzenia w naszym kraju Centrum Logistycznego, obsługującego procesy sprzedażowe w całej Europie. Jako lokalizację dla nowej inwestycji Lovisa wybrała Wrocław i Bielany Logistics Centre.

W ramach stworzenia w pełni funkcjonalnego magazynu centralnego zdefiniowano wymagania obejmujące m.in. infrastrukturę teletechniczną dla potrzeb systemów IT, służących obsłudze procesów logistycznych. Oprócz dostarczenia rozwiązań w odpowiednim standardzie i jakości niezwykle istotnym czynnikiem dla powodzenia projektu był szybki termin realizacji projektu.

Rozwiązanie

Exorigo-Upos przedstawiając korzystną ofertę, opartą o doświadczenia w realizacji podobnych projektów dla innych retailowych klientów, oraz harmonogram prac wpisujący się w oczekiwane przez Lovisa terminy, zostało wybrane na wykonawcę instalacji niskoprądowych i zasilających. Dostarczyliśmy też część sprzętu i usług niezbędnych do szybkiego uruchomienia procesów produkcyjnych.

Istotnym elementem realizacji projektu było zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury w sposób nieinwazyjny wobec istniejących już w obiekcie systemów. Dzięki nawiązaniu dobrych partnerskich relacji, zarówno z Lovisą jak i z właścicielem, zarządcą obiektu oraz z projektantem i wykonawcami innych zakresów prac, szybko i skutecznie wykonaliśmy etap projektowania i przygotowań do wdrożenia. W kolejnym kroku mogliśmy już skupić się na realizacji docelowych prac.

Rezultat

Rzetelne przygotowanie, dobre planowanie oraz świetna współpraca wszystkich uczestników zaowocowały sprawną i terminową realizacją projektu. Złożyły się na niego: okablowanie strukturalne i szkieletowe oraz instalacje zasilające dla systemów Lovisa, w tym sieci WiFi oraz CCTV. Dzięki temu Lovisa mogła przeprowadzić testy UAT, a następnie uruchomić produkcyjnie magazyn w zaplanowanym pierwotnie terminie.

Zgodnie z wymaganiami, w ramach realizowanego projektu, dostarczyliśmy także wszelką niezbędną dokumentację powykonawczą.

Czytaj więcej o naszych rozwiązaniach kompleksowego wsparcia w zakresie infrastruktury IT.

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?

Rocznie realizujemy około 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.

Zapewniamy wygodniejsze i bezpieczniejsze ZAKUPY
KLIENTOM naszych KLIENTÓW.