Solar System ERP

System Solar jest zaawansowanym narzędziem do zarządzania zasobami w przedsiębiorstwie, rejestrującym szereg danych, które odpowiednio przetworzone, stają się źródłem informacji wykorzystywanych przez kadrę zarządzającą na różnych szczeblach: strategicznym, taktycznym, operacyjnym, sprzedażowym.

Moduły systemu Solar

W ramach rozwiązania w modelu zintegrowanym z zewnętrznym systemem ERP, współpracuje ze sobą kilka systemów i modułów systemu Solar.

Moduł systemu Solar front office

SolarPOS – moduł POS, którego podstawowym zadaniem jest umożliwienie prowadzenia sprzedaży na kasie. Oferuje szereg funkcjonalności: obsługę promocji, rabatów, kuponów, programów lojalnościowych, zwrotów, kontrolę uprawnień użytkowników. Moduł współpracuje bezpośrednio z drukarką fiskalną, skanerem kodów kreskowych, terminalem kart płatniczych. Komunikuje się z modułem SolarStore (back office).

Moduły systemu Solar back office

SolarCentral – moduł do obsługi operacji centralnych w sieci handlowej. Jego podstawowe zadania to: zarządzanie asortymentem, zarządzanie polityką cenową, obsługa zamówień, dostaw, przyjęć, kontrola stanów towarów, transfery między sklepami. Posiada wbudowany zestaw narzędzi raportujących. Może być zintegrowany z systemami zewnętrznymi.

SolarStore – moduł do obsługi operacji sklepowych na poziomie back office. Umożliwia bieżące kontrolowanie pracy sklepu, zarządzania użytkownikami i poziomami uprawnień, prowadzenie inwentaryzacji, wspiera wydruk etykiet cenowych, pozwala kontrolować bieżące wyniki sprzedaży. Jest w pełni zintegrowany z modułem centralnym SolarCentral.

Korzyści z wdrożenia systemu Solar

Maksymalna automatyzacja procesów

Sprawniejszy przepływ danych i dokumentów

Usprawnienie rotacji towarów w całej sieci handlowej

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?

Rocznie realizujemy ponad 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.