SmartSCM
system do automatyzacji zamówień importowych, alokacji i replenishmentu

SmartSCM to system, który działa na wielu płaszczyznach, powiązanych z funkcjonowaniem procesów sprzedażowych. Zapewnia narzędzia umożliwiające sprawne zarządzanie procesem zakupów i dystrybucji produktów. Zakres usług obejmuje przede wszystkim: zarządzanie jakością danych podstawowych produktów – Master Data Management (MDM), a także zarządzanie ścieżką logistyki dostaw lokalnych i międzynarodowych (Supply Chain).

Poznaj możliwości SmartSCM

Modułowa budowa

Posiada moduły do zarządzania produktami (MDM), zamówieniami (MDM), sprzedażą zagraniczną (Supply Chain) oraz kontraktami dostawców (Supply Chain). Służy planowaniu i alokacji towaru w magazynach i sklepach. Umożliwia kontrolę marży i wykorzystania budżetu. Pozwala też na planowanie zakupów importowanych, które są w ciągłej sprzedaży. Sprawdza się w przedsiębiorstwach działających zarówno na rynkach lokalnych jak i międzynarodowych.

SmartSCM wspiera retailerów w planowaniu i alokacji towaru

Obsługuje różne formy dystrybucji: magazynową, bezpośrednią na obiekt sklepowy, x-dock, pre-pack, listę dystrybucyjną.

Kalkuluje ilościowe zapotrzebowanie obiektów sklepowych oraz magazynowych (tzw. split).

Generuje instrukcje pakowania dla dostawców i kontroluje ich zgodność z zamówieniami.

Daje możliwość rezerwacji towaru na zdefiniowane cele w przyszłości.

Umożliwia integracje z zewnętrznymi systemami magazynowymi.

Pomaga zarządzać zmianą alokacji (moduł Change destination).

Pozwala na centralne zlecanie zwrotów (sklep – dostawca, magazyn – dostawca) oraz centralne zlecanie transferów międzysklepowych.

SmartSCM wspomaga biznes poprzez zarządzanie kontraktami dostawców.

Umożliwia tworzenie szczegółowych kart dostawców, określających warunki handlowe, dane kontaktowe, jak również profile produkcyjne.

Przypisuje kody ILN.

Generuje dokumenty, które stanowią podstawę do współpracy z dostawcą, np. Sales Confirmation Order.

Raportuje listy płatności do dostawców w procesie zamówień zagranicznych.

Zarządza akredytywą, jako formą kontraktu z dostawcą.

Poznaj system, który sprawdza się na rynkach lokalnych i międzynarodowych!

7 zalet systemu SmartSCM

1

Intuicyjny interfejs użytkownika. ​

2

Wielojęzyczność i wielowalutowość.​

3

Elastyczne zarządzanie słownikami, m.in.: atrybutów, obiektów, partnerów handlowych.

4

Obsługa produktów pochodzących z różnych branż.​

5

Unikalne rozwiązanie wspierające zakupy zagraniczne.​

6

Wsparcie dla procesów decyzyjnych biznesu, w szczególności dla działów takich jak: master data, kupcy, logistyka (import, eksport, magazyny lokalne).

7

Wielopoziomowe zarządzanie strukturą handlową (GMA).​

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?

Rocznie realizujemy ponad 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.