News

Szukaj

Coraz więcej transakcji, które dotychczas były przeprowadzane za pośrednictwem ludzi, ma miejsce z udziałem człowieka i maszyny. W 2019 roku powstał  bot firmy motoryzacyjnej, działający za pośrednictwem Facebook Messengera. Zdołał sprzedać 9 samochodów.

Dlaczego inwestycja w rozwiązania machine learning jest opłacalna nie tylko dla biznesu, a również dla środowiska?

Wyjście naprzeciw zróżnicowanym, zmieniającym się potrzebom konsumentów w przyszłości zdecyduje o sukcesie w branży retail. Konsumpcja nie jest tylko masowym fenomenem. Zaczyna opierać się na realnych wartościach i relacjach bazujących na zaufaniu.

Sposób, w jaki konsumujemy media radykalnie się zmienił. Panuje sceptycyzm wobec reklam, a potencjalni widzowie często konsekwentnie się od nich odcinają. Odbierają jednak coraz więcej treści na większej liczbie platform: w internecie, na smartfonach, w kinie i TV. Zmiany w podejściu do mediów wymusiły przekształcenie strategii reklamowych i promocyjnych.

IBM WebSphere to oprogramowanie middleware umożliwiające komunikację pomiędzy różnymi systemami, które tworzą witrynę online.