News

Szukaj

Wystawy sklepowe, PPC (pay per click) i reklama internetowa innego typu, strona www uwzględniająca content marketing, direct mail, e-mail i mobile marketing – to niektóre z kanałów, którymi można dotrzeć do konsumentów. Ich liczba będzie wciąż rosnąć. Umiejętna integracja różnych kanałów może dać w retailu znacznie więcej korzyści niż jeden, nawet najlepszy.

W najbliższych latach AR (rozszerzona rzeczywistość) wpłynie na wiele branż, a sektor mody plasuje się wśród tych najbardziej otwartych na innowacje. Wart około dwa i pół tryliona dolarów, należy do tych największych w skali globalnej ekonomii. Generuje to potrzebę wprowadzania napędzających go rozwiązań, a więc i otwartość na nowinki technologiczne.

Rosnące tempo zmian technologicznych i społecznych zmieniło konsumenta i jego zachowanie, a w rezultacie zasady gry w branży retail. Wyznacza je kilka stosunkowo nowych zjawisk.

Zaprojektowanie i obsługa strony internetowej sklepu – tak samo jak urządzenie fizycznego sklepu i zarządzanie nim – ma realny wpływ na biznes, robiąc na klientach dobre lub nie najlepsze wrażenie. Aby zbudować stronę e-commerce, która zdobędzie przychylność klientów, a później dokonywać na niej zmian i różnych działań, mamy do dyspozycji systemy zarządzania treścią (CMS – content management system).

Branża web designu bez ustanku ewoluuje. Projektanci i deweloperzy są pod presją stałej kontroli jej nowinek, bo rozróżnienie przejściowej mody od realnego trendu sprawia, że strona www nie traci na aktualności już po kilku miesiącach. W 2019 niektóre trendy wysuwają się wyraźniej na prowadzenie.