News

Szukaj

Dlaczego inwestycja w rozwiązania machine learning jest opłacalna nie tylko dla biznesu, a również dla środowiska?

Wyjście naprzeciw zróżnicowanym, zmieniającym się potrzebom konsumentów w przyszłości zdecyduje o sukcesie w branży retail. Konsumpcja nie jest tylko masowym fenomenem. Zaczyna opierać się na realnych wartościach i relacjach bazujących na zaufaniu.

Sposób, w jaki konsumujemy media radykalnie się zmienił. Panuje sceptycyzm wobec reklam, a potencjalni widzowie często konsekwentnie się od nich odcinają. Odbierają jednak coraz więcej treści na większej liczbie platform: w internecie, na smartfonach, w kinie i TV. Zmiany w podejściu do mediów wymusiły przekształcenie strategii reklamowych i promocyjnych.

IBM WebSphere to oprogramowanie middleware umożliwiające komunikację pomiędzy różnymi systemami, które tworzą witrynę online.

Inwestycja w doświadczenia online, wyjście naprzeciw zmiennym oczekiwaniom klientów i ułatwienie transakcji w wielu kanałach to gwarancja sukcesu sklepu w czasach, gdy coraz częściej jesteśmy skłonni sięgnąć po smartfon czy komputer, by dokonać zakupu, niż wybrać się do tradycyjnego sklepu.