News

Szukaj

Zaprojektowanie i obsługa strony internetowej sklepu – tak samo jak urządzenie fizycznego sklepu i zarządzanie nim – ma realny wpływ na biznes, robiąc na klientach dobre lub nie najlepsze wrażenie. Aby zbudować stronę e-commerce, która zdobędzie przychylność klientów, a później dokonywać na niej zmian i różnych działań, mamy do dyspozycji systemy zarządzania treścią (CMS – content management system).

Branża web designu bez ustanku ewoluuje. Projektanci i deweloperzy są pod presją stałej kontroli jej nowinek, bo rozróżnienie przejściowej mody od realnego trendu sprawia, że strona www nie traci na aktualności już po kilku miesiącach. W 2019 niektóre trendy wysuwają się wyraźniej na prowadzenie.

 

Dobra luksusowe to produkty i usługi, które choć nie kluczowe czy niezbędne do funkcjonowania, są oznaką statusu. Obejmują rynek hi-tech, motoryzacyjny, torebek i perfum, biżuterii, akcesoriów i dodatków, usług hotelowych czy alkoholi, jak i podróży. Marki luksusowe dobrze rozpoznały już potencjał e-commerce i sprawnie z niego czerpią. Wymagają jednak opracowania strategii innej, niż w przypadku produktów skierowanych do szerokiego grona odbiorców.

Strategie marketingowe służą promocji produktu i zaproponowania konsumentom usług, które odpowiadają ich potrzebom.  Są dopasowane do grupy docelowej i oczekiwań. Kampanie i promowane produkty są nastawione na generowanie przesytu oraz rywalizację z konkurentami.

Świat reklamy, w opinii większości osób, zaprezentował potencjalnym klientom chyba już wszystko. Dlatego, żeby zaistnieć w świadomości konsumentów, należy przeprowadzić małą rewolucję. Oryginalność jest nieodłącznym elementem marketingu partyzanckiego, z którym obcujemy coraz częściej.