News

Szukaj

Podejście mobile first jest dla UX designerów kluczowe. Projektowanie doświadczeń może jednak kłaść nacisk nie na urządzenia, z których korzysta użytkownik, a na customer journey jako całość. Z czego wynika powyższe podejście i w jakim celu powstało?

Zarząd spółki Grupa Exorigo-Upos S.A. z siedzibą w Warszawie, działając na podstawie art. 500 § 2(1)  kodeksu spółek handlowych ogłasza, że dnia 25 czerwca 2019 roku został uzgodniony i przyjęty uchwałą Zarządu Grupa-Exorigo-Upos S.A. plan połączenia spółki Grupa-Exorigo-Upos S.A (spółka przejmująca) ze spółką Exorigo-Upos sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (spółka przejmowana) w trybie art. 492 § 1 pkt 1 kodeksu spółek handlowych, poprzez przeniesienie na Grupa Exorigo-Upos S.A. całego majątku spółki przejmowanej (łączenie przez przejęcie) i udostępnia przedmiotowy plan połączenia do publicznej wiadomości.

Na co dzień obserwujemy stały napływ historii – w marketingu, fikcji literackiej, kawiarnianych rozmowach czy nawet własnych myślach. Informacje, których uczymy się poprzez historie, zostają z nami na dłużej niż te przedstawione w formie list, faktów czy danych statystycznych. Historie pomagają w zrozumieniu. Dlaczego są tak skuteczne?

Możemy wyobrazić sobie, że wchodzimy do sklepu online, przeglądamy produkty lub szukamy czegoś konkretnego. Po kliknięciu w przycisk podglądu produktu, urządzenie generuje hologram. Możemy go obrócić, przesunąć, obejrzeć w innym kolorze czy kształcie. Hologramy bazują na technologii 3D. Technologia 4D pójdzie już o krok dalej – umożliwi nie tylko obejrzenie produktu, a już doświadczenie go jak rzeczywistego obiektu, np. poprzez zapach.

Coraz więcej transakcji, które dotychczas były przeprowadzane za pośrednictwem ludzi, ma miejsce z udziałem człowieka i maszyny. W 2019 roku powstał  bot firmy motoryzacyjnej, działający za pośrednictwem Facebook Messengera. Zdołał sprzedać 9 samochodów.