News

Szukaj

Sposób, w jaki konsumujemy media radykalnie się zmienił. Panuje sceptycyzm wobec reklam, a potencjalni widzowie często konsekwentnie się od nich odcinają. Odbierają jednak coraz więcej treści na większej liczbie platform: w internecie, na smartfonach, w kinie i TV. Zmiany w podejściu do mediów wymusiły przekształcenie strategii reklamowych i promocyjnych.

IBM WebSphere to oprogramowanie middleware umożliwiające komunikację pomiędzy różnymi systemami, które tworzą witrynę online.

Inwestycja w doświadczenia online, wyjście naprzeciw zmiennym oczekiwaniom klientów i ułatwienie transakcji w wielu kanałach to gwarancja sukcesu sklepu w czasach, gdy coraz częściej jesteśmy skłonni sięgnąć po smartfon czy komputer, by dokonać zakupu, niż wybrać się do tradycyjnego sklepu.

Dzisiejszego, bardziej świadomego konsumenta trudniej zatrzymać przy marce i zyskać jego lojalność.

Programy lojalnościowe są już stałym elementem sklepów stacjonarnych i stron e-commerce, a ich popularność zauważalnie rośnie. W czasach boomu na e-commerce i płatności cyfrowe każdy właściciel strony czy sklepu ma możliwość uruchomienia programu lojalnościowego  lub programu nagród zakupowych.