News

Szukaj

Skończyłem swoją podróż po CEE i wracałem do Wielkiej Brytanii. Szybko jednak okazało się, że to niemożliwe. Awaria sieci informatycznej BA sprawiła, że miałem dużo czasu na przemyślenie naszego działania w zakresie strategicznej infrastruktury i bezpieczeństwa IT.

Idąc za przykładem Wielkiej Brytanii, zwiastujemy początki cyfrowej rewolucji w Polsce. Przodujemy w trzech dużych obszarach kompetencyjnych: dostarczanie rozwiązań omnichannel i płatności cyfrowych, a do tego bezkonkurencyjny czas reakcji.

Nasz zespół to specjaliści od technologii, którzy otwierają nowy rozdział digitalowej sprzedaży i finansów w Polsce - najszybciej rozwijającym się rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Zanim przejdziemy do szczegółów tego, co robimy, warto rozrysować kontekst.

Poznajcie historię mojej przygody z Exorigo.

Wyobraźmy sobie zintegrowaną przestrzeń handlową, w której każdy strumień sprzedaży to odbicie potrzeb naszych klientów. Spełnienie ich oczekiwań, które sprawia, że wracają regularnie po więcej spersonalizowanych ofert i specjalnych okazji wybranych tylko dla nich. Zakupy jako czysta przyjemność, która buduje więź i zaufanie.

Żyjemy w erze dynamicznego konsumpcjonizmu. Klienci nie są zainteresowani kulisami wielokanałowych dostaw. Chcą robić zakupy tu i teraz, za pomocą smartfona, tabletu lub w sklepie stacjonarnym. Do tego dochodzi wymóg takiego samego poziomu obsługi, niezależnie od tego gdzie i jak kupują.