Blog

Szukaj

Krótko mówiąc, wielkie myślenie projektowe dotyczy innowacji w kontekście rynkowym. Co jest gorsze, wielka innowacja bez kontekstu rynkowego czy wielki rynek bez innowacji? Zawodowo odpowiadamy za zderzenie tych obu światów, aby jak najlepiej wykorzystać każde z nich.

Uwielbiam uczyć się o nowych rozwiązaniach od informatycznych speców, którzy skomplikowane procesy mają w małym palcu. Ostatnio uczestniczyłem w tworzeniu zaawansowanego modelu rozwiązań e-commerce, które z dumą okrzyknęliśmy Formułą 1 w dziedzinie sprzedaży online.

Projektujemy i integrujemy zaawansowane, mobilne sieci płatnicze, które są bezpieczne i łatwe w obsłudze. Nie tylko w teorii, czy na papierze. Nasze doświadczenie i szeroki zakres kompetencji może potwierdzić czołówka międzynarodowych korporacji finansowych, z którymi pracujemy.

Skończyłem swoją podróż po CEE i wracałem do Wielkiej Brytanii. Szybko jednak okazało się, że to niemożliwe. Awaria sieci informatycznej BA sprawiła, że miałem dużo czasu na przemyślenie naszego działania w zakresie strategicznej infrastruktury i bezpieczeństwa IT.

Idąc za przykładem Wielkiej Brytanii, zwiastujemy początki cyfrowej rewolucji w Polsce. Przodujemy w trzech dużych obszarach kompetencyjnych: dostarczanie rozwiązań omnichannel i płatności cyfrowych, a do tego bezkonkurencyjny czas reakcji.

Nasz zespół to specjaliści od technologii, którzy otwierają nowy rozdział digitalowej sprzedaży i finansów w Polsce - najszybciej rozwijającym się rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Zanim przejdziemy do szczegółów tego, co robimy, warto rozrysować kontekst.

Poznajcie historię mojej przygody z Exorigo.

Wyobraźmy sobie zintegrowaną przestrzeń handlową, w której każdy strumień sprzedaży to odbicie potrzeb naszych klientów. Spełnienie ich oczekiwań, które sprawia, że wracają regularnie po więcej spersonalizowanych ofert i specjalnych okazji wybranych tylko dla nich. Zakupy jako czysta przyjemność, która buduje więź i zaufanie.

Żyjemy w erze dynamicznego konsumpcjonizmu. Klienci nie są zainteresowani kulisami wielokanałowych dostaw. Chcą robić zakupy tu i teraz, za pomocą smartfona, tabletu lub w sklepie stacjonarnym. Do tego dochodzi wymóg takiego samego poziomu obsługi, niezależnie od tego gdzie i jak kupują.              

Czuję się wielce zaszczycony szansą objęcia stanowiska Prezesa Grupy Exorigo-Upos z początkiem tego roku. Możliwość pracy w gronie takich  specjalistów to prawdziwa przyjemność. Dziękuję bardzo za wszystkie ciepłe, poruszające gratulacje z Waszej strony.