Aktualności

Szukaj

Przybywa retailerów, którzy są świadomi tego, jak istotne znaczenie ma budowanie strategii marketingowych, które są bliskie człowiekowi i jego potrzebom. Jednak wprowadzanie takich kampanii wymaga natychmiastowej reakcji, która pozwoli szybko odpowiedzieć na oczekiwania konsumentom.

Przekazy reklamowe towarzyszą nam niemal na każdym kroku. Dlatego mamy prawo być zmęczeni krzykliwymi hasłami i nie zawsze adekwatną oprawą graficzną. Przygotowanie atrakcyjnej i przyjaznej w odbiorze oferty jest sporym wyzwaniem.

Każdy sprzedawca zastanawia się, jakie jest najlepsze rozwiązanie, które wpłynie pozytywnie na rozwój biznesu. Pomysłów jest wiele, jednak nie zawsze przynoszą one pożądane skutki.  Kluczem do sukcesu może być skupienie się na poszczególnych elementach, które mogą wpłynąć na powodzenie projektu.

Wielu współczesnych sprzedawców wie, że podstawą tworzenia skutecznej kampanii jest tzw. podróż konsumencka. Dlatego coraz więcej firm buduje stabilną ofertę w oparciu o świadomość potrzeb klienta. Nie każdy jednak wie, że kluczem do utrzymania sukcesu jest wzbogacanie Customer Journey o tzw. doświadczenie marki.

Temat wykorzystania danych jest obecnie jednym z najczęściej poruszanych w mediach. Wiele mówi się o bezpieczeństwie informacji i regulacjach jakie temu towarzyszą. Zapewnia nam to ochronę i prawo do podejmowania decyzji odnośnie naszej prywatności. Dane, które są wykorzystywane zgodnie z prawem, mogą stanowić cenne źródło wiedzy dla usługodawców.