Aktualności

Szukaj

IBM WebSphere to oprogramowanie middleware umożliwiające komunikację pomiędzy różnymi systemami, które tworzą witrynę online.

Inwestycja w doświadczenia online, wyjście naprzeciw zmiennym oczekiwaniom klientów i ułatwienie transakcji w wielu kanałach to gwarancja sukcesu sklepu w czasach, gdy coraz częściej jesteśmy skłonni sięgnąć po smartfon czy komputer, by dokonać zakupu, niż wybrać się do tradycyjnego sklepu.

Dzisiejszego, bardziej świadomego konsumenta trudniej zatrzymać przy marce i zyskać jego lojalność.

Programy lojalnościowe są już stałym elementem sklepów stacjonarnych i stron e-commerce, a ich popularność zauważalnie rośnie. W czasach boomu na e-commerce i płatności cyfrowe każdy właściciel strony czy sklepu ma możliwość uruchomienia programu lojalnościowego  lub programu nagród zakupowych.

Nawet, jeśli klient nie jest w kontakcie z własnymi emocjami… wykrywać je i rozpoznawać może jego ulubiona marka. Przewiduje się, że rynek służącej temu technologii w 2023 roku wzrośnie do 65 miliardów dolarów dzięki rozwojowi AI i znacznym inwestycjom organizacji z różnych branż, które chętnie poddają analizie zachowania konsumentów.