Moduł fiskalizacji
e-commerce

Moduł fiskalizacji e-commerce to pewność zarejestrowania każdej transakcji w e-sklepie. Jest to oprogramowanie pośredniczące które, w znacznym stopniu ułatwia proces fiskalizacji zamówień online na drukarkach fiskalnych. Zamówienia z platformy e-commerce przekazywane są do modułu, który wysyła je do drukarek, będących jego integralną częścią. System realizuje zadania obsługi żądań fiskalizacji, kolejkowania wydruków, odsyłania statusu fiskalizacji, sygnalizowania niedostępności urządzeń. Rejestruje zarówno transakcje sprzedaży jak i zwroty, a dane przechowuje w odrębnej bazie.

Project Manager

Kompleksowa obsługa

Zapewniamy kompleksową obsługę wdrożenia modułu, od doradztwa i testów na etapie planowania, poprzez wsparcie podczas integracji systemu ze sklepem, konfigurację i instalację systemu (w tym dostawę i fiskalizację drukarek), do utrzymania całości rozwiązania. Gwarantujemy monitoring 24/7/365.

Twoje korzyści

Gwarancja zarejestrowania każdej otrzymanej transakcji

Dzięki współpracy z silnikiem bazodanowym MSSQL wszystkie zlecone fiskalizacje bezpiecznie oczekują na wydruk. Jeśli wystąpi problem z drukowaniem, a nie doszło do fiskalizacji, oprogramowanie zleca wydruk na inną drukarkę fiskalną.

Obsługa wielu drukarek

Moduł może obsługiwać jedną lub wiele drukarek fiskalnych. Dzięki elastycznie skalowalnemu rozwiązaniu dodawanie kolejnych urządzeń odbywa się poprzez konfigurację systemu. Gdy wolumen sprzedaży zacznie się powiększać, do systemu dołączane są nowe drukarki.

Możliwość rozbudowy o moduł Centralnego Repozytorium Electronic Journal (CREJ)

Moduł ten przechowuje kopię danych, dostarcza raporty sprzedaży z podziałem na stawki VAT, a także zapewnia elektroniczną kopię paragonu.

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Chcesz poznać ofertę rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.

Potrzebujesz sprawdzonego
dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.