Chcesz wiedzieć więcej?  Zapisz się na biuletyn RetailTech News!

Rozwój platformy samoobsługowej dla sieci sklepów spożywczych

Czytaj dalej
Rozwój platformy samoobsługowej dla sieci sklepów spożywczych

Wyzwania

W celu efektywnej ekspansji sieci sprzedaży i rozwinięcia platformy samoobsługowej dla Klientów, jedna z największych sieci spożywczych w Polsce nawiązała współpracę z firmą Exorigo-Upos. Kluczowym elementem było dostosowanie platformy hardware do standardów, standaryzacja procesów oraz szybka implementacja zmian w krótkich terminach.

Rozwiązanie

Exorigo-Upos wykazało się wysoką skutecznością i profesjonalizmem, odpowiadając na postawione wyzwania. Cała usługa, obejmująca ekspansję sieci oraz rozwój platformy samoobsługowej, została uruchomiona w zaledwie jeden dzień. Dzięki standaryzacji platformy hardware, firma sprawnie poradziła sobie z krótkimi terminami realizacji i skoncentrowała się na otwieraniu nowych placówek w tych samych rejonach.

Rezultaty

Wyniki tej współpracy są widoczne zarówno w aspekcie technicznym, jak i operacyjnym. Standaryzacja platformy hardware przyczyniła się do efektywnej ekspansji sieci, a także usprawniła codzienne operacje sklepów. Działania firmy Exorigo-Upos wpłynęły na sprawną funkcjonalność biznesu, zwiększając efektywność i zapewniając optymalne warunki pracy.

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?

Rocznie realizujemy około 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.