Exorigo-Upos partnerem do wdrożeń Magento

Czytaj dalej
Exorigo-Upos partnerem do wdrożeń Magento

Cyfrowa transformacja to już dla branży retail konieczność. Detalistów wspierają w niej rozwiązania takie jak Magento – platforma dla sklepu internetowego firmy Adobe. Magento to zaawansowane oprogramowanie, które sprawdzi się zarówno w przypadku dużych sieci, jak i mniejszych przedsiębiorstw. Jest odpowiednie dla B2C jak i B2B. Dlatego też cieszy się dużym uznaniem – jest to 3. najpopularniejsze rozwiązanie e-commerce na świecie, korzysta z niego ponad ćwierć miliona sprzedawców (co stanowi około 30% udziału w rynku).

Wyższy wymiar e-commerce

Wdrożenie Magento to usprawnienie e-commerce i zadbanie o pozytywne doświadczenia konsumentów. Nie jest ono jednak zadaniem łatwym. Wymaga specjalistycznej wiedzy i zespołu deweloperów, szczególnie zintegrowanie platformy z innymi systemami stosowanymi w firmie. Wiedzę taką posiada zespół e-commerce Exorigo-Upos.

Przyjrzyjmy się argumentom za tym, dlaczego to właśnie nam warto powierzyć wdrożenie Adobe Magento w swojej firmie.

Doświadczenie zdobywane z rynkowymi liderami

Odpowiadaliśmy za warstwę technologiczną i całość wdrożenia nowego, opartego na Magento, sklepu marki Super-Pharm. Nowy serwis otrzymał przejrzysty podział na różne części, m.in. e-drogerię, czy Klub Lifestyle, a zastosowanie specjalnie zaprojektowanych kafli produktowych (aby już z poziomu listingu danej kategorii możliwy był np. wybór pojemności perfum i szybkie dodanie właściwego produktu do koszyka) zdecydowanie ułatwiło i przyspieszyło realizację zakupów.

Warto również wspomnieć o zrealizowanym przez zespół Exorigo-Upos wdrożeniu, o największej skali w Polsce, sytemu zarządzania informacją o produktach – Akeneo PIM, dla firmy eobuwie.pl. Zachęcamy do zapoznania się z case study tego wdrożenia. Sprzedaż eobuwie.pl w ubiegłym roku zanotowała 52% wzrost w stosunku do roku 2019.

Sukcesy naszych wdrożeń

Stworzony przez nas od podstaw na Magento, pierwszy w Polsce sklep z leasingiem samochodów dla marki ŠKODA otrzymał statuetkę Effie Awards 2020. Jest to pionierski na skalę europejską sklep internetowy i wirtualny salon. Więcej informacji o tym wdrożeniu można znaleźć tutaj.

Po uruchomieniu (w ciągu trzech tygodni) sklepu internetowego dla sieci chorwackich marketów spożywczych, zaczęła ona odnotowywać widoczny wzrost sprzedaży już w ciągu pierwszych kilku dni od jego startu. Implementacja usługi click&collect pozwoliła na sprawniejszą obsługę klientów.

Szeroka wiedza o oprogramowaniu e-commerce

We wdrażaniu Magento istotne jest nie tylko uruchomienie go, ale również, a może przede wszystkim, zintegrowanie z posiadanymi już przez firmę rozwiązaniami e-commerce, tak żeby stanowiły wspólnie idealnie się uzupełniający ekosystem. Deweloperzy Exorigo-Upos posiadają szeroką wiedzę nie tylko o Magento, ale również o innych oprogramowaniach e-commerce. Wiele z nich znajduje się również w naszej ofercie. Ważnym czynnikiem w wyborze Exorigo-Upos przez firmę eobuwie.pl było właśnie doświadczenie w realizacji wielu nowatorskich rozwiązań z zakresu e-commerce. Mamy również na koncie pionierską integrację Adobe Experience Manager z Magento 2 oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń na Magento Cloud.

Wysokiej klasy specjaliści

Rozbudowany dział E-commerce w naszej firmie tworzy zespół doświadczonych ekspertów: project managerów, developerów, analityków, testerów oraz architektów. Ich praktyczne doświadczenie, zdobywane w realizacji projektów w Polsce i za granicą, potwierdzają certyfikaty, takie jak: Agile, PRINCE2, M2 Solution Specialist, Professional Developer, Frontend Developer.

Bardzo dobra znajomość branży retail

Zaawansowane i kompleksowe rozwiązania IT dostarczamy branży retail od ponad 20 lat. Bardzo dobrze znamy wszystkie rozwiązania, z którymi e-commerce musi być zintegrowany, czy systemy, od których jest zależny. Jak widać m.in. na przykładzie sklepu dla marki ŠKODA współpracujemy, z sukcesami, również z innymi branżami.

Oficjalny partner Magento i Adobe

Jesteśmy oficjalnym partnerem Magento i Adobe (Solution Partner). Uznanie Exorigo-Upos przez Adobe za partnera to docenienie rozległej wiedzy i  umiejętności zespołu naszych deweloperów, gwarantujące skuteczne wdrożenie Adobe Magento w każdej firmie. Jesteśmy również oficjalnym partnerem firmy Akeneo dostawcy PIM, czyli nowoczesnego rozwiązania typu CRM dla produktów, które bardzo dobrze uzupełnia się z Magento.

Nasze podejście do projektów e-commerce cechuje duża elastyczność

Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu we wdrażaniu projektów e-commerce, proponujemy klientom wspólne ustalenie potrzeb i wybranie najbardziej efektywnych usług, wśród których znajdują się:

  • migracja z innych platform oraz ze starszych wersji Magento na najnowszą;
  • utrzymanie e-sklepu, w tym zapewnienie stabilnego działania i rozwoju platformy;
  • analiza przedprojektowa;
  • analiza UX i UI oraz przygotowanie makiet i projektów graficznych;
  • warsztaty typu Discovery, aby opracować właściwą ścieżkę realizacji wdrożenia;
  • MVP (Minimum Viable Product), kiedy kluczowy jest szybki time to market (TTM).

Usługi dobieramy w zależności od celu, jaki klient chce osiągnąć, czasu w jakim chciałby go osiągnąć oraz dostępnego budżetu.

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?

Rocznie realizujemy około 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.