Exorigo-Upos partnerem do wdrożeń Magento
Cyfrowa transformacja to już dla branży retail konieczność. Detalistów wspierają w niej rozwiązania takie jak Magento – platforma dla sklepu internetowego firmy Adobe. Magento to zaawansowane oprogramowanie, które sprawdzi się zarówno w przypadku dużych sieci, jak i mniejszych przedsiębiorstw. Jest odpowiednie dla B2C jak i B2B. Dlatego też cieszy się dużym uznaniem – jest to 3. najpopularniejsze rozwiązanie e-commerce na świecie, korzysta z niego ponad ćwierć miliona sprzedawców (co stanowi około 30% udziału w rynku).
Wyższy wymiar e-commerce
Wdrożenie Magento to usprawnienie e-commerce i zadbanie o pozytywne doświadczenia konsumentów. Nie jest ono jednak zadaniem łatwym. Wymaga specjalistycznej wiedzy i zespołu deweloperów, szczególnie zintegrowanie platformy z innymi systemami stosowanymi w firmie. Wiedzę taką posiada zespół e-commerce Exorigo-Upos.
Przyjrzyjmy się argumentom za tym, dlaczego to właśnie nam warto powierzyć wdrożenie Adobe Magento w swojej firmie.
Doświadczenie zdobywane z rynkowymi liderami
Odpowiadaliśmy za warstwę technologiczną i całość wdrożenia nowego, opartego na Magento, sklepu marki Super-Pharm. Nowy serwis otrzymał przejrzysty podział na różne części, m.in. e-drogerię, czy Klub Lifestyle, a zastosowanie specjalnie zaprojektowanych kafli produktowych (aby już z poziomu listingu danej kategorii możliwy był np. wybór pojemności perfum i szybkie dodanie właściwego produktu do koszyka) zdecydowanie ułatwiło i przyspieszyło realizację zakupów.
Warto również wspomnieć o zrealizowanym przez zespół Exorigo-Upos wdrożeniu, o największej skali w Polsce, sytemu zarządzania informacją o produktach – Akeneo PIM, dla firmy eobuwie.pl. Zachęcamy do zapoznania się z case study tego wdrożenia. Sprzedaż eobuwie.pl w ubiegłym roku zanotowała 52% wzrost w stosunku do roku 2019.
Sukcesy naszych wdrożeń
Stworzony przez nas od podstaw na Magento, pierwszy w Polsce sklep z leasingiem samochodów dla marki ŠKODA otrzymał statuetkę Effie Awards 2020. Jest to pionierski na skalę europejską sklep internetowy i wirtualny salon. Więcej informacji o tym wdrożeniu można znaleźć tutaj.
Po uruchomieniu (w ciągu trzech tygodni) sklepu internetowego dla sieci chorwackich marketów spożywczych, zaczęła ona odnotowywać widoczny wzrost sprzedaży już w ciągu pierwszych kilku dni od jego startu. Implementacja usługi click&collect pozwoliła na sprawniejszą obsługę klientów.
Szeroka wiedza o oprogramowaniu e-commerce
We wdrażaniu Magento istotne jest nie tylko uruchomienie go, ale również, a może przede wszystkim, zintegrowanie z posiadanymi już przez firmę rozwiązaniami e-commerce, tak żeby stanowiły wspólnie idealnie się uzupełniający ekosystem. Deweloperzy Exorigo-Upos posiadają szeroką wiedzę nie tylko o Magento, ale również o innych oprogramowaniach e-commerce. Wiele z nich znajduje się również w naszej ofercie. Ważnym czynnikiem w wyborze Exorigo-Upos przez firmę eobuwie.pl było właśnie doświadczenie w realizacji wielu nowatorskich rozwiązań z zakresu e-commerce. Mamy również na koncie pionierską integrację Adobe Experience Manager z Magento 2 oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń na Magento Cloud.
Wysokiej klasy specjaliści
Rozbudowany dział E-commerce w naszej firmie tworzy zespół doświadczonych ekspertów: project managerów, developerów, analityków, testerów oraz architektów. Ich praktyczne doświadczenie, zdobywane w realizacji projektów w Polsce i za granicą, potwierdzają certyfikaty, takie jak: Agile, PRINCE2, M2 Solution Specialist, Professional Developer, Frontend Developer.
Bardzo dobra znajomość branży retail
Zaawansowane i kompleksowe rozwiązania IT dostarczamy branży retail od ponad 20 lat. Bardzo dobrze znamy wszystkie rozwiązania, z którymi e-commerce musi być zintegrowany, czy systemy, od których jest zależny. Jak widać m.in. na przykładzie sklepu dla marki ŠKODA współpracujemy, z sukcesami, również z innymi branżami.
Oficjalny partner Magento i Adobe
Jesteśmy oficjalnym partnerem Magento i Adobe (Solution Partner). Uznanie Exorigo-Upos przez Adobe za partnera to docenienie rozległej wiedzy i umiejętności zespołu naszych deweloperów, gwarantujące skuteczne wdrożenie Adobe Magento w każdej firmie. Jesteśmy również oficjalnym partnerem firmy Akeneo dostawcy PIM, czyli nowoczesnego rozwiązania typu CRM dla produktów, które bardzo dobrze uzupełnia się z Magento.
Nasze podejście do projektów e-commerce cechuje duża elastyczność
Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu we wdrażaniu projektów e-commerce, proponujemy klientom wspólne ustalenie potrzeb i wybranie najbardziej efektywnych usług, wśród których znajdują się:
- migracja z innych platform oraz ze starszych wersji Magento na najnowszą;
- utrzymanie e-sklepu, w tym zapewnienie stabilnego działania i rozwoju platformy;
- analiza przedprojektowa;
- analiza UX i UI oraz przygotowanie makiet i projektów graficznych;
- warsztaty typu Discovery, aby opracować właściwą ścieżkę realizacji wdrożenia;
- MVP (Minimum Viable Product), kiedy kluczowy jest szybki time to market (TTM).
Usługi dobieramy w zależności od celu, jaki klient chce osiągnąć, czasu w jakim chciałby go osiągnąć oraz dostępnego budżetu.