System Jednej Kolejki

System Jednej Kolejki (SJK) to przyspieszona obsługa klientów i lepszy customer experience. W SJK określona liczba stanowisk kasowych zostaje wyodrębniona z linii kas. Do tego obszaru prowadzi jedna, wspólna kolejka. Na jej początku znajduje się tzw. stanowisko informacyjne – klienci otrzymują tam informację, do której kasy mają się udać. Stanowisko składa się z ekranu, wyświetlającego powiadomienie wizualne oraz głośnika nadającego komunikat głosowy. Ruch klientów jest regulowany automatycznie, dzięki czemu przy danym stanowisku stoi
w tym samym momencie nie więcej niż dwóch klientów.

Zintegrowany system do obsługi kolejek w sklepie

System zapewnia łączność wydzielonych kas ze stanowiskiem informacyjnym. Zgłoszenie przez kasjera stanu dostępności jest natychmiast komunikowane klientowi. Automatyczne zgłaszanie dostępności kasy jest również możliwe, jeżeli bieżąca transakcja przeszła do etapu podsumowania. Czas bezczynności stanowiska jest zredukowany do minimum. Stanowisko informacyjne może działać w trybie kierowania lub informacyjnym. W pierwszym przypadku na ekranie prezentowany jest numer dostępnej kasy oraz kierunek (prawo, lewo, naprzeciw), a także emitowana jest informacja głosowa. Po zakończonej prezentacji system przechodzi w tryb informacyjny, podczas którego wyświetlane są numery dostępnych stanowisk lub powiadomienie, że stanowiska
są zajęte lub wyłączone z obsługi.

Jakie korzyści daje Ci System Jednej Kolejki?

Lepszy customer experience

Wdrożenie SJK przyspiesza przepływ ruchu do kas (nawet o kilkadziesiąt procent), a także porządkuje kolejkę. Klienci nie odczuwają frustracji i niezadowolenia co polepsza ich customer experience, a tym samym zwiększa lojalność wobec sklepu.

Wzrost przychodów

Przyspieszony przepływ klientów do kas to redukcja liczby osób, które mogłyby w innym wypadku zrezygnować z zakupów. Na wzrost przychodów wpływ będą miały również częstsze zakupy zadowolonych klientów oraz zakupy impulsowe – dzięki ekspozycji towarów w miejscu gromadzenia się klientów.

Zredukowanie kosztów obsługi

Pełna automatyzacja systemu pozwala na skierowanie pracowników do innych działań i zwiększenie ich efektywności.

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Chcesz poznać ofertę rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.

Potrzebujesz sprawdzonego
dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.