Wszechstronna aplikacja do kompleksowej obsługi nieruchomości

Firma Archibus to światowy lider w zakresie komputerowego wspomagania zarządzaniem nieruchomościami i infrastrukturą. Stworzone przez nią oprogramowanie składa się z 8 modułów. Wśród nich są między innymi: Moduł Nieruchomości umożliwiający sprawne ewidencjonowanie budynków, działek, geolokalizacji obiektów na mapach i wyliczania podatku od nieruchomości, czy też Moduł Powierzchnia znacznie usprawniający przeprowadzenie inwentaryzacji zarządzanej powierzchni. Możesz je dobrać indywidualnie, pod konkretne potrzeby swojego przedsiębiorstwa.

Współpraca z innymi systemami

Moduły są ze sobą w pełni zintegrowane, gwarantując spójność danych w systemie. Archibus może także współpracować z innymi aplikacjami i stać się centrum przetwarzania informacji pobieranych z systemów automatyki budynku (BMS), IoT, systemów kontroli dostępu, itp. Oprogramowanie posiada centralne repozytorium danych oraz wersję mobilną. Według raportu Green Quadrant Verdantix Archibus plasuje się na pozycji lidera wśród rozwiązań klasy IWMS (integrated workplace management system).

Doświadczenie poparte certyfikatem Business Partner

Oferujemy CI kompleksowe podejście – od analizy, przez wdrożenie, po utrzymanie powdrożeniowe systemu. Nasz zespół tworzą rutynowani konsultanci i programiści. Posiadamy certyfikat Business Partner firmy Archibus i ponad 10 lat doświadczenia we wdrożeniach systemu.

Business Meeting

Poznaj system Archibus

Optymalizacja wydatków

Zapewnia ją standaryzacja i automatyzacja procesów, a także rozbudowany system raportowania.

Zwiększenie wydajności pracowników

Dzięki łatwiejszej współpracy i lepszemu dostępowi do wszystkich informacji.

Dostosowywanie do zmieniających się potrzeb

Aplikacja jest cały czas rozwijana i dopasowywana do zmieniających się potrzeb klientów oraz możliwości oferowanych przez nowe technologie.

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Potrzebujesz sprawdzonych
dostawców usług IT?

Rocznie realizujemy ponad 1000 projektów.
Zaufaj naszej wiedzy i profesjonalizmowi.