SOC Lite

SOC (Security Operations Center) Lite to usługa monitorowania bezpieczeństwa informatycznego dla podmiotów, które nie wymagają stałego 24-godzinnego monitoringu i analizy. W myśl zasady Pareto – stosunkowo mały nakład pracy specjalistów skupiających się na zagadnieniach bezpieczeństwa w określonym wymiarze czasowym jest w stanie zapobiec większości cyberataków.

Szybka odpowiedź na cyberataki

Z uwagi na specyfikę cyberataków, pomiędzy wykorzystaniem luki bezpieczeństwa, a wyciekiem informacji upływa określony czas. Atakujący poszukuje wtedy kolejnych luk otwierających mu drogę do celu ataku. Jednym z powodów uruchamiania w organizacjach usługi Security Operations Center jest realna możliwość zablokowania trwającego ataku, zanim nastąpi uzyskanie dostępu do systemu będącego celem atakującego.

Zespół specjalistów

Doświadczenie pokazuje, iż bez dedykowanej jednostki organizacyjnej, dokonującej regularnej analizy napływających danych, szanse na wykrycie zagrożenia i podjęcie aktywnych działań są bardzo niskie i bazują na przypadku. Nasz zespół specjalistów SOC monitoruje informacje pobierane z infrastruktury IT. Wszelkie anomalie są poddawane wnikliwej analizie, a w razie wykrycia incydentu, uruchamiane są procedury mające na celu zapobiegnięciu włamaniu.

Security Information and Event Monitoring (SIEM)

Nasz zespół korzysta z rozwiązania Security Information and Event Monitoring (SIEM), wspomagającego analizę oraz korelację informacji napływających z różnorodnych źródeł – firewalli, serwerów, stacji roboczych, urządzeń IoT, urządzeń sieciowych itp.

Nasza usługa SOC Lite to:

Znaczące podniesienie poziomu bezpieczeństwa informatycznego w firmie.

Możliwość rozszerzenia usługi w przyszłości do zakresu 24 godziny na dobę.

Zewnętrzna ocena działania infrastruktury.

Skrócenie czasu wykrycia anomalii (Mean Time to Discover/Detect – MTTD).

Skrócenie czasu reakcji zespołu inżynierów (Mean Time to Response – MTTR).

Szybsze zablokowanie ataku, a tym samym zwiększenie szansy na zapobiegnięcie wycieku informacji.

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Chcesz poznać ofertę rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.

Potrzebujesz sprawdzonego
dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.