AI oraz machine learning

AI, czyli sztuczna inteligencja, to możliwość uczenia się i analizowania przez systemy komputerowe. Machine learning, czyli uczenie maszynowe to obszar AI, w którym używa się zaawansowanych algorytmów, aby system mógł zapamiętywać pewne wzorce oraz doświadczenia, i w oparciu o nie sukcesywnie usprawniać swoje działanie. Coraz częściej wykorzystuje się je do ulepszania procesów w przedsiębiorstwie.

Dlaczego warto zaufać właśnie nam?

Jesteśmy zespołem specjalistów zintegrowanej analityki Big Data.

Kładziemy nacisk na monetyzację zbiorów danych online pochodzących z systemów BI, CRM, ERP lub aplikacji klientów. W ramach tzw. Data Enrichment wzbogacamy systemy informatyczne firm danymi ze źródeł zewnętrznych. Tworzymy konkurencyjne, modele o dużej mocy predykcyjnej.

Wielkie zbiory danych, które są naszą pasją, to przede wszystkim źródło realnych korzyści – finansowych i organizacyjnych dla firm z wielu sektorów.

Rozwiązania AI i Data Science optymalizują procesy i umożliwiają wprowadzanie nowych modeli biznesowych.

Szybsze podejmowanie decyzji

Dane dostępne z jednego źródła i aktualizowane w czasie rzeczywistym pozwalają na szybszą reakcję, a tym samym zapewniają przewagę nad konkurencją.

Usługi doradcze kierujemy szczególności do czołowych instytucji finansowych branży FinTech oraz retail i e-commerce.

Przykłady wdrożeń

Retail i e-commerce

Rekomendacje: silniki rekomendacji bazujące na uczeniu maszynowym są gwarancją zauważalnych korzyści w czasach zacierania się różnic między sferą offline, a online. Narzędzia tego rodzaju wspierają kreowanie o wiele bardziej spersonalizowanych i angażujących doświadczeń konsumenckich.

Finanse i bankowość

Fraud detection – namierzanie ryzyka: skuteczne wykrycie anomalii mogących wskazywać na nielegalne lub wysoce ryzykowne dla organizacji zdarzenia. Poprzez procesowanie dużych, zmiennych zbiorów danych i wykorzystanie złożonych modeli można określić zarządzanie ryzykiem kredytowym i ubezpieczeniowym.

Zdrowie i opieka medyczna

Diagnostyka: AI rozpowszechnia się w dziedzinie np. radiologii. Wykorzystanie deep learning do obrazowania medycznego: skanów tomograficznych, rezonansu magnetycznego i cyfrowego obrazowania RTG. Odnosi się to nie tylko do danych obrazowych, ale także do przewidywania i ograniczenia sytuacji, w których pacjent nie stawia się na wizytę w umówionym terminie.

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Chcesz poznać ofertę rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.

Potrzebujesz sprawdzonego
dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.