Aktualności

Szukaj

Każdy sprzedawca zastanawia się, jakie jest najlepsze rozwiązanie, które wpłynie pozytywnie na rozwój biznesu. Pomysłów jest wiele, jednak nie zawsze przynoszą one pożądane skutki.  Kluczem do sukcesu może być skupienie się na poszczególnych elementach, które mogą wpłynąć na powodzenie projektu.

Wielu współczesnych sprzedawców wie, że podstawą tworzenia skutecznej kampanii jest tzw. podróż konsumencka. Dlatego coraz więcej firm buduje stabilną ofertę w oparciu o świadomość potrzeb klienta. Nie każdy jednak wie, że kluczem do utrzymania sukcesu jest wzbogacanie Customer Journey o tzw. doświadczenie marki.

Temat wykorzystania danych jest obecnie jednym z najczęściej poruszanych w mediach. Wiele mówi się o bezpieczeństwie informacji i regulacjach jakie temu towarzyszą. Zapewnia nam to ochronę i prawo do podejmowania decyzji odnośnie naszej prywatności. Dane, które są wykorzystywane zgodnie z prawem, mogą stanowić cenne źródło wiedzy dla usługodawców.

Ciężko jest wyobrazić sobie skuteczne budowanie strategii sprzedaży, bez wprowadzania udogodnień dla klientów. Jedną z opcji są wciąż popularne promocje. Organizowanie ich tak, żeby przynosiły nie straty tylko zyski, wbrew pozorom nie jest łatwe.

Treści zamieszczane w sieci mają bardzo istotny wpływ na budowanie zainteresowania klienta ofertą. Sam Bill Gates przekonywał, że „Content is king”, jednak wciąż przybywa sceptyków, którzy umniejszają znaczenie jakości publikowanych przekazów. Pytanie o to, czy sukces publikacji wynika z dobrze dopasowanych słów kluczowych, czy z wysokiego poziomu tekstu, przewija się w wielu dyskusjach.