IBM WebSphere czyli od pojedynczego sklepu po rozwinięte sieci handlowe

Szukaj

IBM WebSphere to oprogramowanie middleware umożliwiające komunikację pomiędzy różnymi systemami, które tworzą witrynę online.

Jest platformą dostosowaną do potrzeb firm i witryn handlu elektronicznego różnego formatu i wszystkich modeli działalności gospodarczej – zarówno B2C, B2B, jak i kombinacji obu systemów.

Pozwala na obsługę procesów biznesowych i zastosowanie odpowiednich rozwiązań handlowych. Dzięki niej szybko tworzymy i wprowadzamy szereg aktywności z dziedziny e-commerce: od pojedynczego sklepu internetowego, przez rozwiązania dla wielowarstwowych sieci handlowych, aż po wielokanałowy, zintegrowany system komunikacji obejmujący infokioski, internet, sklepy tradycyjne i centra obsługi telefonicznej. IBM WebSphere pozwala sprzedawcom na komunikowanie się z klientami z wykorzystaniem wielu kanałów i obsługę nawet bardzo rozbudowanych sieci sklepów. Dzięki zastosowaniu nowych technologii integruje systemy komunikacji między konkretnymi elementami, które tworzą spójną strukturę handlową (np. wielopoziomowe kanały sprzedaży na linii Producent – Hurtownik – Dealer – Konsument).

Rozwiązanie wpisuje się w strategię omnichannel. Umożliwia stworzenie w pełni funkcjonalnych aplikacji mobilnych, które wspierają pracę sklepów. Konsumenci mogą zapoznać się z ofertą w dowolnym miejscu i czasie, widząc zmiany wprowadzane przez sprzedawcę. IBM WebSphere umożliwia udostępnienie w internecie pełnego katalogu produktów. Z platformy można korzystać zarówno na urządzeniach mobilnych (telefon, tablet), oraz na komputerach przenośnych i stacjonarnych. Integruje się z systemami wewnętrznymi (np. WebCMS, ERP) i zewnętrznymi (np. poprzez EDI).

Firmy szczególnie doceniają szybkość i efektywność działania platformy, a dzięki możliwości integrowania systemów unikają rozproszenia danych. Właściciele sklepów online mogą zarządzać nim poprzez jeden, scentralizowany panel administracyjny, zachowując zgodność i ciągłość procesów wewnątrz systemów.