Obsługa programu lojalnościowego i promocji

Rozbudowane programy lojalnościowe oraz akcje promocyjne to już stały element strategii sieci handlowych. Wprowadza je coraz więcej firm, już nie są zarezerwowane tylko dla tych największych. Ich wdrożenie jest obecnie znacznie prostsze, a aplikacje mobilne pozwalają na wyeliminowanie konieczności korzystania z fizycznych kart.

Nasz autorski system, który pozwala na szerokie możliwości definiowania zasad programu lojalnościowego.

retail | finanse i bankowość | paliwa i energia

Moduł TRP (Transaction Runtime Procesor) to silnik promocyjny, zarządzający promocjami z dowolnego kanału. Jest integralną częścią systemu CSM.

retail | finanse i bankowość | paliwa i energia

Moduł do obsługi szablonów kuponów promocyjnych. Realizuje kupony w promocji, wydając je na podstawie ustalonego szablonu. Kupony są jednorazowe i unikalne.

retail | finanse i bankowość | paliwa i energia

System umożliwiający dystrybucję kuponów wśród klientów oraz udzielanie ich okazicielom określonych ko¬rzyści. Do integracji ze wszystkimi kanałami sprzedaży.

retail | finanse i bankowość | paliwa i energia

System obsługujący zakupy za pomocą karty podarunkowej. Rozwiązanie w pełni zintegrowane z systemem kasowym EuroPOS.

retail | finanse i bankowość | paliwa i energia

Wzmacniaj relacje z klientami

Największą korzyścią z uruchomienia programu lojalnościowego jest stworzenie więzi pomiędzy klientem,
a marką. Klient zachęcony nagrodami do częstszych zakupów w Twoim sklepie, może stać się ambasadorem marki, polecającym Twoje produkty innym. Co oczywiście będzie miało przełożenie na Twoje zyski. Twój biznes będzie postrzegany jako ten, który dba i nagradza swoich klientów.
A Ty zyskasz cenne informacje o swoich klientach i będziesz mógł jeszcze skuteczniej kierować do nich komunikację marketingową i sprzedażową.

Obsługa programu lojalnościowego i promocji z Exorigo-Upos

Mamy wieloletnie doświadczenie i szeroki know-how w implementacji oraz integrowaniu systemów dla największych firm z różnych branż. Nie tylko wdrażamy oprogramowanie, ale kompleksowo integrujemy je z innymi Twoimi systemami (np. CRM), aby się wzajemnie uzupełniały i działały bez zarzutu. Posiadamy własne rozwiązania do obsługi programów lojalnościowych i promocji, które mogą być częścią większego ekosystemu naszych rozwiązań.

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Chcesz poznać ofertę rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.

Potrzebujesz sprawdzonego
dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.