Moduł aktywacji promocji (TRP)

TRP jest centralnym silnikiem przeliczania transakcji (Transaction Runtime Procesor). Jego główne zadanie to uruchamianie promocji na podstawie transakcji sprzedaży. W promocji mogą być przyznawane różnego rodzaju nagrody, w tym rabaty, które uwzględni aplikacja kasowa.

TRP to moduł systemu CSM

System CSM, którego integralną częścią jest TRP, umożliwia zdefiniowanie promocji oraz szablonu kuponów, których użycie uaktywni promocję. Warunek uruchomienia promocji, jest zapisany w jej definicji. Zawiera informacje o atrybutach i wartościach, jakie muszą być przypisane do wprowadzonego kuponu, aby promocja została uruchomiona. W trakcie definiowania szablonu kuponów możesz zdefiniować wymagane atrybuty.

Zalety modułu aktywacji promocji

Możliwość symulacji promocji

Integracja z zewnętrznymi silnikami promocyjnymi

Pozwala na promocje i wykluczenia Happy Hours

Co mówią o nas klienci

testimonial

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

testimonial

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

testimonial

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

testimonial

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

testimonial

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

testimonial

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

Potrzebujesz sprawdzonego dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów. Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.