Zaawansowane sieci sprzedaży online – integracja omnichannel
Uwielbiamy uczyć się o nowych rozwiązaniach od informatycznych speców, którzy skomplikowane procesy mają w małym palcu. Ostatnio uczestniczyliśmy w tworzeniu zaawansowanego modelu rozwiązań e-commerce, które z dumą okrzyknęliśmy Formułą 1 w dziedzinie sprzedaży online.
W prostych słowach, postaraliśmy się, aby platforma internetowa była intuicyjna w obsłudze, wyróżniała się wizualnie i działała bez zarzutu niezależnie od liczby korzystających z niej użytkowników. Efekt? Sukces na całej linii!
Co dla Exorigo-Upos znaczy sprzedaż omnichannel?
W Exorigo-Upos jesteśmy ekspertami we wprowadzaniu sieci handlowych do świata online, nie zapominając jednocześnie o istocie sklepu stacjonarnego. Mamy szerokie doświadczenie w podnoszeniu standardów obsługi i usprawnianiu pracy sklepu poprzez wdrażanie nowoczesnych technologii. Efektem są rosnące słupki sprzedaży u naszych klientów, którzy tworzą czołówkę liderów międzynarodowego rynku sprzedaży detalicznej. Nasze zadanie to umiejętna integracja procesów back-endowych i front-endowych, aby zapewnić bezproblemowe działanie całego systemu. Korzystamy ze wsparcia globalnych dostawców najlepszych rozwiązań IT i łączymy je ze swoimi technologiami, tworząc doświadczenie omnichannel na miarę współczesnych potrzeb.
Dzisiejszy konsument ma zdecydowanie większe wymagania niż kiedyś, kupując sprytnie i ostrożnie. Nasz zespół ekspertów każdego dnia pracuje nad aktualną identyfikacją jego potrzeb, tak aby zapewniać zakupowe doświadczenie na najwyższym poziomie. Oferujemy sprawdzony proces działania, który pozwala na usprawnienie sprzedaży wielokanałowej i rozwój biznesu w przejrzysty sposób. Działamy trzyfazowo, starając się dotrzeć do sedna rozwiązań, których potrzebują nasi klienci:
• Diagnoza
• Projekt
• Wdrożenie