Exorigo 360.com – Projektowanie z ambicją, która ma znaczenie
Krótko mówiąc, wielkie myślenie projektowe dotyczy innowacji w kontekście rynkowym. Co jest gorsze, wielka innowacja bez kontekstu rynkowego czy wielki rynek bez innowacji? Zawodowo odpowiadamy za zderzenie tych obu światów, aby jak najlepiej wykorzystać każde z nich.
Jednym z najlepszych przykładów takiego działania jest Exorigo360. Wykorzystaliśmy najlepsze brytyjskie technologie, do których dodaliśmy wyselekcjonowane innowacje cyfrowe z Polski i Ukrainy. Rezultat? Całkiem niezłe koło z wachlarzem rozwiązań omnichannel.
To świetne, ale gdzie znajduje się kontekst rynkowy?
Oto dziesięć rzeczy, które najczęściej przebiegają nam przez głowy, kiedy klienci zaczynają z nami rozmawiać o e-commerce.
Co próbujesz osiągnąć?
Sporo firm sprzedażowych udaje się do studia graficznego w celu znalezienia osób odpowiedzialnych za platformy e-commerce. To zły adres, jeżeli szukamy specjalisty. Cofnijmy się do początku i skupmy na podstawach, zanim przejdziemy do konkretów. Oto 10 wskazówek jak zbudować platformę sprzedażową, która przyniesie Ci zyski Twoich marzeń:
- Dotrzyj do odbiorcy i dowiedz się jak postrzega Twoją markę – dogłębna analiza w mediach społecznościowych
- Powiedz sobie jasno, co chcesz sprzedać i dlaczego
- Jak chcesz to sprzedać?
- Komu?
- Gdzie?
- Za jaką cenę?
- W jaki sposób klienci mają Ci zapłacić?
- Jak będziesz dostarczać swoje produkty?
- Co zrobisz w przypadku zwrotu?
- Jak wynagrodzisz swoich stałych klientów?
W Exorigo-Upos mamy wszystkie technologie, których potrzebujesz do działania w omnichannel. Nasze narzędzia do analizy to najwyższy standard w dziedzinie monitorowania wydajności i efektywności wprowadzanych działań. Exorigo360 łączy w sobie cały wachlarz rozwiązań, które oferujemy w prosty i przejrzysty sposób. Efekt? Platforma omnichannel, która działa i dostarcza zyski!
Zainteresowany? Czytaj dalej oraz dowiedz się jeszcze więcej o Exorigo360