News

Szukaj

Kasa fiskalna jest wymogiem dla wielu podmiotów prowadzących sprzedaż online (więcej informacji w tym temacie znajdziecie w naszym artykule). Moduł fiskalizacji e-commerce to odpowiedź na specyfikę działania oraz potrzeby tych przedsiębiorców.

Case study projektu zrealizowanego wspólnie z Super-Pharm i GoldenSubmarine.

Firma Adobe, wraz z Econsultancy, opublikowała raport Digital Trends 2021: Retail in Focus. Podstawę dla tegorocznej, 11 już edycji, stanowiło badanie detalistów, przede wszystkim tych prowadzących działalność multichannel oraz e-commerce. Zbadano stosowane przez nich strategie oraz przeanalizowano różnice pomiędzy firmami osiągającymi najlepsze wyniki, a tymi które znajdują się w głównym nurcie. Raport przedstawia zmiany, jakie w skutek pandemii dotknęły branżę retail, a także prezentuje obowiązujące w niej trendy.

Projekty realizowane dla naszych klientów oraz obserwacja rynku wskazują na gwałtowny wzrost popularności zakupów dokonywanych nie tylko w kanałach e-commerce, ale również m-commerce.

W dobie społeczeństwa informacyjnego i postępującej digitalizacji, dane pochodzące z firmy i jej otoczenia mają dla przedsiębiorstw bardzo ważne znaczenie. Wiedza uzyskiwana za ich pomocą jest kluczem do odniesienia sukcesu. Współpracując z wiodącymi na polskim rynku sieciami handlowymi doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Gromadzenie i efektywne przetwarzanie danych, w szczególności obecnie, gdy napływają do nas „ze wszystkich stron”, wymaga jednak odpowiedniego know-how oraz narzędzi, które usprawnią ten proces. Wśród tych ostatnich szczególną rolę odgrywają zaawansowane systemy analityki biznesowej, popularnie określane mianem systemów Business Intelligence (BI).