News

Szukaj

Informujemy, że z dniem 1 października 2019 r.  nastąpiło połączenie spółek Grupa Exorigo-Upos S.A. i Exorigo-Upos Sp. z o.o.

Począwszy od 1 października  funkcjonujemy jako Exorigo-Upos S.A. NIP 525-25-35-950, REGON 146251737, KRS:0000428347, rejestracja w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS. Kapitał zakładowy 73.800.000 zł.

Nie da się ukryć, że nowe technologie mają kolosalny wpływ na sposób płatności za towary i usługi. Prowadzi to z kolei do zmian w doświadczeniu klientów, które jest priorytetem współczesnych przedsiębiorstw. Jak poprawić jakość tego doświadczenia? Jednym z najlepszych sposobów może okazać się wdrożenie nowych rozwiązań POS.

Retailerzy coraz częściej poszukują rozwiązań, które zbudują angażujące, jedyne w swoim rodzaju doświadczenia. Według przewidywań technologie głosowe odegrają na rynku retail znaczącą rolę. Jakie są przyczyny ich rosnącej popularności?

Opcja odroczonej płatności podbija cyfrowy rynek. Zwraca uwagę największych, polskich i zagranicznych, firm e-commerce.

Technologie oparte na AI coraz częściej pojawiają się w przemyśle gastronomicznym, pomagając w przyciągnięciu i utrzymaniu zainteresowania konsumentów. W jaki sposób sprawdzają się w tym zakresie chatboty, roboty z AI, aplikacje mobilne i kioski samoobsługowe?