News

Szukaj

Rok 2012 stał pod znakiem dynamicznego rozwoju sieci sklepów 5.10.15., do których Grupa Exorigo-Upos dostarcza m.in. oprogramowanie sprzedażowe i drukarki fiskalne. W 2012 roku uruchomiono 50 sklepów (49 franszyzowych i 1 własny), z czego w samym grudniu 8. Obecnie sieć liczy 203 sklepy.

Z okazji przypadającego 8 grudnia Dnia Kupca wszystkim pracownikom branży handlowej, właścicielom i zarządom sieci handlowych oraz sklepów życzymy wszelkiej pomyślności, satysfakcji z pracy i jak największych obrotów przez cały rok.

Grupa Exorigo-Upos:

Obchodzony 8 grudnia Dzień Kupca został ustanowiony w 1937 roku. Nie zawsze udawało się obchodzić Dzień Kupca – podczas wojny obchodzono je tylko dwa razy, a w 1949 r. władze PRL wykreśliły je z kalendarza. Dopiero od 1989 roku wraz ze zmianami ustroju Dzień Kupca powrócił na stałe do kalendarza.

Już po raz siódmy Grupa Exorigo-Upos została pozytywnie oceniona podczas zewnętrznego audytu zleconego przez firmę Cisco Systems. Certyfikat Silver Certified Partner potwierdza utrzymanie wysokich standardów w obszarach takich jak:

  1. rozwój oraz podniesienie konkurencyjności na rynku technologii sieciowych;
  2. sondaż dotyczący satysfakcji wśród Klientów usług sieciowych;
  3. projektowanie;
  4. certyfikaty, kompetencje, kadra;
  5. szkolenia dla Klientów oraz organizacja wydarzeń marketingowych;
  6. kierowanie projektami;
  7. obsługa posprzedażowa - utrzymanie sieci;
  8. procedury wewnętrzne.

Drugi salon obuwniczy Centro na Łotwie został uruchomiony w Rydze. Salon Centro pracuje wykorzystując aplikacje Grupy Exorigo-Upos: EuroPOS i Euro Global Stock. Pierwszy salon Centro na Łotwie został uruchomiony w Rydze 10 sierpnia 2012 roku, a pierwszy salon Centro na Litwie został uruchomiony 30 października w Wilnie.

Grupa Centrofashion obejmująca swym zasięgiem rynki środkowo- i wschodnioeuropejskie (Rosja, Ukraina, Polska, Łotwa, Litwa) jest właścicielem marek Centro (moda młodzieżowa typu Fast-fashion) oraz CentrObuv (moda rodzinna). Z ponad 800 sklepami jest to lider branży obuwniczej w Rosji, szybko także umacnia swoją pozycję na rynku polskim, planując prowadzenie sieci 100 salonów do końca roku 2013.

W roku 2011 Grupa Centrofashion wkroczyła na rynek polski, wykorzystując system sprzedażowy autorstwa Grupy Exorigo-Upos, w skład którego weszły: aplikacja sprzedażowa EuroPOS, aplikacja magazynowo-zarządzająca Euro Global Stock oraz drukarki fiskalne FP-T88FVA.

Grupa Exorigo-Upos jest także odpowiedzialna za otwarcia i serwis sklepów Centro w Polsce oraz wsparcie serwera centralnego. Obecnie w Polsce działa 60 salonów Centro.

Grupa Exorigo-Upos uzyskała tytuł Cisco Advanced Unified Computing Technology Specialization. Tytuł ten potwierdza posiadane przez zespół specjalistów inżynierów Grupy Exorigo-Upos kompetencje w obszarze zaawansowanych systemów serwerowych Cisco, zarówno tych o budowie stelażowej (rack), jak i kasetowej (blade).