Bazy danych napędzają sprzedaż omnichannel

Szukaj

Wyobraźmy sobie zintegrowaną przestrzeń handlową, w której każdy strumień sprzedaży to odbicie potrzeb naszych klientów. Spełnienie ich oczekiwań, które sprawia, że wracają regularnie po więcej spersonalizowanych ofert i specjalnych okazji wybranych tylko dla nich. Zakupy jako czysta przyjemność, która buduje więź i zaufanie.

Za sukcesem sprzedażowym dzisiejszych czasów stoją bazy danych, które są wyposażone w praktyczne, aktualne i solidne informacje. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie wywróżyć naszym klientom wymarzone zakupy. Zacznijmy od podstaw:

  • Kim jest Twój klient? Im więcej szczegółów, tym lepiej.
  • Co, gdzie i jak kupuje? W jaki sposób płaci za swoje zakupy?
  • Jak często wraca do sklepu i co sprawia, że sięga po więcej?

Moc przewidywania - co musisz wiedzieć

Ufaj tylko faktom. Dbając o szczegóły nie zapominaj, że mają tworzyć zgraną całość. Im więcej jesteś w stanie przewidzieć i zaplanować, tym lepiej dla rozwoju Twojego biznesu. Budowanie stabilnego jutra jest możliwe wyłącznie za pomocą solidnych danych, które pomożemy Ci odnaleźć. Odkryj z nami:

  • Dane konsumenckie
  • Dane transakcyjne
  • Dane promocyjne
  • Marketing lojalnościowy
  • Dane zdobyte "przy półce"
  • Dane asortymentu
  • Integracja danych osób trzecich

Powyższe bazy danych to materiał budulcowy Twojego rozwoju.


Analityka wydajnościowa w zasięgu ręki


Dzisiejsze sieci handlowe potrzebują sprawnie działających systemów i narzędzi. Bazy danych, o ile oparte są na rzetelnych analizach informacji czerpanych ze sprawdzonych źródeł, napędzają rozwój firmy. Nie stanie się tak jednak, jeżeli nie wiemy jak ich użyć – przekaż pałeczkę specjalistom. Oferujemy analityczne projektowanie i prognozowanie nastawione na dostarczenie najwyższych standardów w dziedzinie zakupów online i offline.


Wybór odpowiednich danych z setek tysięcy informacji to żmudny i czasochłonny proces, często skazany na porażkę, gdy podejmujesz wyzwanie na własną rękę. Nasi specjaliści dysponują wiedzą i narzędziami, które szybko i skutecznie wyłowią to, czego potrzeba Twojemu biznesowi.


Liczba odwiedzających – co Ci to daje?


Jeżeli oprócz samych liczb, dowiesz się wszystkiego, co z nimi związane, wnioski nasuną się same. W każdym z Twoich kanałów sprzedaży przyjrzyj się przede wszystkim:

  • Gdzie najczęściej udają się klienci w Twoim sklepie?
  • Czy wykorzystujesz w pełni przestrzeń, którą dysponujesz?
  • Czy klienci łatwo docierają do produktów, które najchętniej oferujesz?
  • Po jakim czasie czekania w kolejce Twój klient zniecierpliwiony opuszcza sklep z pustymi rękoma?
  • Twoi sprzedawcy przyciągają czy odpychają klientów?
  • Czy korzystasz z nowoczesnych technologii mobilnych, które sprzedają w formule: click&shop, click&drop oraz click&collect?

Kiedy już wiesz co nieco o liczbie odwiedzających Twój sklep, czas na kolejny poziom. Strategiczne dla Twojego biznesu będzie nie tylko to, co wiesz o klientach, ale kiedy te informacje posiadasz i wykorzystujesz. Im szybciej, tym lepiej, czyli zanim potencjalny nabywca rozpocznie zakupy. Jeżeli poznasz jego preferencje zawczasu, oferowane produkty prędzej przypadną mu do gustu i wpadną do koszyka.

Grupa Exorigo-Upos – bazy danych bez tajemnic


Kiedy dołączyłem do firmy, od razu dostrzegłem potencjał, jaki kryje w sobie nasz zespół analityków zaawansowanych danych. Jesteśmy prawdziwymi ekspertami w tej dziedzinie, poczynając na inteligentnym wnioskowaniu, kończąc na efektywnym zarządzaniu wydajnością. W naszej codziennej pracy wykorzystujemy perspektywę 360 stopni, przetrzebiając wszystkie możliwe ścieżki rozwoju i dystrybucji, aby dostarczyć Ci kompleksowe rozwiązania.

Rozwiązania mobilne


Analizujemy dane online i offline, zapewniając w pełni spersonalizowaną ofertę, dostosowaną do potrzeb każdego klienta.


Kompleksowe usługi


Opracowujemy modele oparte na danych, które pozwalają w pełni zrozumieć zachowanie klientów. Wizualna prezentacja wykresów oraz infografiki pozwalają dostrzec wszystkie możliwości i trendy w przejrzysty oraz inspirujący sposób.


Siła przewidywania


Wykonujemy modelowanie predykcyjne przy użyciu zróżnicowanych grup danych, aby dostarczyć Ci niezbędną do rozwoju wiedzę. Poznaj preferencje zakupowe swoich klientów i zaoferuj im produkty, których pragną, zanim zdążą pomyśleć o ofercie konkurencji.


Autorskie technologie


Każdego dnia w naszej pracy kierujemy się biznesowymi analizami jakościowymi i ilościowymi, wspartymi o konsumenckie opiniowanie. Przejrzyj wachlarz autorskich rozwiązań, które opracowaliśmy własnymi, metodologicznymi ścieżkami. Z nami przewidywanie przestaje należeć do sfery niepewności, a wszystko to dzięki technologiom wypracowanym na bazie sprawdzonych danych.

Dowiedz się więcej klikając tutaj - Iron Code