Bazy danych napędzają sprzedaż omnichannel
Wyobraźmy sobie zintegrowaną przestrzeń handlową, w której każdy strumień sprzedaży to odbicie potrzeb naszych klientów. Spełnienie ich oczekiwań, które sprawia, że wracają regularnie po więcej spersonalizowanych ofert i specjalnych okazji wybranych tylko dla nich. Zakupy jako czysta przyjemność, która buduje więź i zaufanie.
Za sukcesem sprzedażowym dzisiejszych czasów stoją bazy danych, które są wyposażone w praktyczne, aktualne i solidne informacje. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie wywróżyć naszym klientom wymarzone zakupy. Zacznijmy od podstaw:
- Kim jest Twój klient? Im więcej szczegółów, tym lepiej.
- Co, gdzie i jak kupuje? W jaki sposób płaci za swoje zakupy?
- Jak często wraca do sklepu i co sprawia, że sięga po więcej?
Moc przewidywania – co musisz wiedzieć
Ufaj tylko faktom. Dbając o szczegóły nie zapominaj, że mają tworzyć zgraną całość. Im więcej jesteś w stanie przewidzieć i zaplanować, tym lepiej dla rozwoju Twojego biznesu. Budowanie stabilnego jutra jest możliwe wyłącznie za pomocą solidnych danych, które pomożemy Ci odnaleźć. Odkryj z nami:
- Dane konsumenckie
- Dane transakcyjne
- Dane promocyjne
- Marketing lojalnościowy
- Dane zdobyte „przy półce”
- Dane asortymentu
- Integracja danych osób trzecich
Powyższe bazy danych to materiał budulcowy Twojego rozwoju.
Analityka wydajnościowa w zasięgu ręki
Dzisiejsze sieci handlowe potrzebują sprawnie działających systemów i narzędzi. Bazy danych, o ile oparte są na rzetelnych analizach informacji czerpanych ze sprawdzonych źródeł, napędzają rozwój firmy. Nie stanie się tak jednak, jeżeli nie wiemy jak ich użyć – przekaż pałeczkę specjalistom. Oferujemy analityczne projektowanie i prognozowanie nastawione na dostarczenie najwyższych standardów w dziedzinie zakupów online i offline.
Wybór odpowiednich danych z setek tysięcy informacji to żmudny i czasochłonny proces, często skazany na porażkę, gdy podejmujesz wyzwanie na własną rękę. Nasi specjaliści dysponują wiedzą i narzędziami, które szybko i skutecznie wyłowią to, czego potrzeba Twojemu biznesowi.
Liczba odwiedzających – co Ci to daje?
Jeżeli oprócz samych liczb, dowiesz się wszystkiego, co z nimi związane, wnioski nasuną się same. W każdym z Twoich kanałów sprzedaży przyjrzyj się przede wszystkim:
- Gdzie najczęściej udają się klienci w Twoim sklepie?
- Czy wykorzystujesz w pełni przestrzeń, którą dysponujesz?
- Czy klienci łatwo docierają do produktów, które najchętniej oferujesz?
- Po jakim czasie czekania w kolejce Twój klient zniecierpliwiony opuszcza sklep z pustymi rękoma?
- Twoi sprzedawcy przyciągają czy odpychają klientów?
- Czy korzystasz z nowoczesnych technologii mobilnych, które sprzedają w formule: click&shop, click&drop oraz click&collect?
Kiedy już wiesz co nieco o liczbie odwiedzających Twój sklep, czas na kolejny poziom. Strategiczne dla Twojego biznesu będzie nie tylko to, co wiesz o klientach, ale kiedy te informacje posiadasz i wykorzystujesz. Im szybciej, tym lepiej, czyli zanim potencjalny nabywca rozpocznie zakupy. Jeżeli poznasz jego preferencje zawczasu, oferowane produkty prędzej przypadną mu do gustu i wpadną do koszyka.
Grupa Exorigo-Upos – bazy danych bez tajemnic
Kiedy dołączyłem do firmy, od razu dostrzegłem potencjał, jaki kryje w sobie nasz zespół analityków zaawansowanych danych. Jesteśmy prawdziwymi ekspertami w tej dziedzinie, poczynając na inteligentnym wnioskowaniu, kończąc na efektywnym zarządzaniu wydajnością. W naszej codziennej pracy wykorzystujemy perspektywę 360 stopni, przetrzebiając wszystkie możliwe ścieżki rozwoju i dystrybucji, aby dostarczyć Ci kompleksowe rozwiązania.
Rozwiązania mobilne
Analizujemy dane online i offline, zapewniając w pełni spersonalizowaną ofertę, dostosowaną do potrzeb każdego klienta.
Kompleksowe usługi
Opracowujemy modele oparte na danych, które pozwalają w pełni zrozumieć zachowanie klientów. Wizualna prezentacja wykresów oraz infografiki pozwalają dostrzec wszystkie możliwości i trendy w przejrzysty oraz inspirujący sposób.
Siła przewidywania
Wykonujemy modelowanie predykcyjne przy użyciu zróżnicowanych grup danych, aby dostarczyć Ci niezbędną do rozwoju wiedzę. Poznaj preferencje zakupowe swoich klientów i zaoferuj im produkty, których pragną, zanim zdążą pomyśleć o ofercie konkurencji.
Autorskie technologie
Każdego dnia w naszej pracy kierujemy się biznesowymi analizami jakościowymi i ilościowymi, wspartymi o konsumenckie opiniowanie. Przejrzyj wachlarz autorskich rozwiązań, które opracowaliśmy własnymi, metodologicznymi ścieżkami. Z nami przewidywanie przestaje należeć do sfery niepewności, a wszystko to dzięki technologiom wypracowanym na bazie sprawdzonych danych.