Programy lojalnościowe z EuroKartą Loyalty

Szukaj

Programy lojalnościowe są już stałym elementem sklepów stacjonarnych i stron e-commerce, a ich popularność zauważalnie rośnie. W czasach boomu na e-commerce i płatności cyfrowe każdy właściciel strony czy sklepu ma możliwość uruchomienia programu lojalnościowego  lub programu nagród zakupowych.

Usługi tego rodzaju nie są już zarezerwowane wyłącznie dla wpływowych graczy na rynku retail. Wiele z najbardziej udanych programów funkcjonuje online lub mobilnie. Aplikacja dostępna na telefonie może pełnić funkcję zarówno programu, jak i mobilnej metody płatności.

 

Nagroda za szereg działań

Na przestrzeni swojej historii programy lojalnościowe znacznie ewoluowały. Miały niegdyś funkcję nagradzania klienta za wydatek określonej sumy w sklepie, a dziś oferują korzyści w zamian za szereg działań: udostępnienia w social mediach, które poszerzają zasięg marketingowy marki, albo pozostawienie rekomendacji, które zwiększają grono jej klientów. Wybór mechanizmu działania jest prawie nieograniczony. Zawsze istotna pozostawała jednak customer journey klienta – seria kroków, których się podejmie podczas interakcji ze sklepem. Program lojalnościowy powinien być zaprojektowany tak, by oferować nagrody i bodźce do kontynuowania tej ścieżki.

 

Tworzenie dowolnych promocji

Wprowadzenie pakietów lojalnościowych wymaga właściwego systemu koordynującego wszystkie procesy. Zaawansowany system EuroKarta Loyalty, który jest częścią naszej oferty, daje szerokie możliwości definiowania zasad programu. Obejmuje promocje punktowe i warunkowe, zależne od przynależności klienta do określonego segmentu. Stanowi efektywne medium do budowania trwałych relacji z klientem, który dzięki temu rozwiązaniu odwiedza sklep znacznie częściej. Ofertę można stale udoskonalać i skuteczniej dopasowywać do potrzeb klientów dzięki mechanizmowi gromadzącemu dane. Raporty na temat wszystkich operacji są cennym źródłem danych analitycznych.



Pochodne rozwiązania

System jest bazą, na podstawie której powstało kilka rozwiązań sprzyjających budowaniu trwałych relacji z klientami. EuroKarta CDC (Customer Dicount Card) to karta realizująca rabaty przyznane klientom z funkcją identyfikacji użytkownika. EuroKarta EDC (Employee Discount Card) przyznaje rabaty pracownikom w oparciu o system limitów. EuroKarta DGC (Digital Gift Card) pełni funkcję elektronicznego portfela, w którym użytkownik deponuje środki, za które może dokonać zakupu w sklepie. EuroKarta DDC (Digital Discount Card) jest anonimową kartą promocyjną, wydawaną potencjalnym klientom przed rozpoczęciem akcji marketingowej. Upoważnia do rabatu do określonej kwoty limitu.

 

Wdrożenie programów lojalnościowych jest obecnie znacznie prostsze, a e-commerce eliminuje potrzebę korzystania z fizycznych kart. Programy będą się z pewnością wciąż rozwijać, stając się w kolejnych latach jeszcze bardziej urozmaicone i dynamiczne.