Grupa Exorigo-Upos na Litwie

Szukaj

30 października w Wilnie otwarty został pierwszy salon obuwniczy Centro na Litwie. Salon Centro pracuje wykorzystując aplikacje Grupy Exorigo-Upos:EuroPOS i Euro Global Stock. Dzięki otwarciu salonu Centro w Wilnie Grupa Exorigo-Upos weszła na kolejny nowy rynek, zyskując cenne doświadczenie m.in. w zakresie nowych rozwiązań fiskalnych oraz nawiązując współpracę serwisową z lokalnym partnerem New Vision Baltija. Otwarcie drugiego salonu Centro na Litwie planowane jest na połowę listopada 2012 roku.

Grupa Centrofashion obejmująca swym zasięgiem rynki środkowo- i wschodnioeuropejskie (Rosja, Ukraina, Polska, Łotwa, Litwa) jest właścicielem marek Centro (moda młodzieżowa typu Fast-fashion) oraz CentrObuv (moda rodzinna). Z ponad 800 sklepami jest to lider branży obuwniczej w Rosji, szybko także umacnia swoją pozycję na rynku polskim, planując prowadzenie sieci 100 salonów do końca roku 2013.

W roku 2011 Grupa Centrofashion wkroczyła na rynek polski, wykorzystując system sprzedażowy autorstwa Grupy Exorigo-Upos, w skład którego weszły: aplikacja sprzedażowa EuroPOS, aplikacja magazynowo-zarządzająca Euro Global Stock oraz drukarki fiskalne FP-T88FVA.

Grupa Exorigo-Upos jest także odpowiedzialna za otwarcia i serwis sklepów Centro w Polsce oraz wsparcie serwera centralnego. Obecnie w Polsce działa 56 salonów Centro.

10 sierpnia 2012 roku w Rydze otwarty został pierwszy salon obuwniczy Centro na Łotwie. Tu także zostały wykorzystane rozwiązania Grupy Exorigo-Upos.