Specjalista IT ds. wsparcia

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • rozwiązywanie problemów w działaniu centralnych systemów opartych na bazach danych MSSQL oraz powiązanych aplikacji klienckich
  • rozwiązywanie problemów w aplikacjach
  • tworzenie dokumentacji technicznej

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym
  • znajomość podstawowych zagadnień dotyczących relacyjnych baz danych oraz kwestii administracji systemem bazodanowym MSSQL 2005/2008/2012/2014
  • znajomość podstawowych zagadnień konfiguracji sieci komputerowych
  • zdolności analityczne
  • umiejętność organizacji pracy
  • komunikatywność,

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o dużym potencjale rozwojowym i dogodną formę zatrudnienia
  • Przyjazną atmosferę pracy, współpracę w zespole zaangażowanych profesjonalistów i naukę od doświadczonych ekspertów
  • Atrakcyjny pakiet opieki medycznej
  • Pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii dla renomowanych Klientów
  • Bardzo dogodną lokalizację, wygodne, nowe biuro oraz bezpłatny parking
  • zapewniamy brak nudy i nieformalny klimat

 

Aplikuj