Optymalizacja i zabezpieczenie baz danych

Optymalne działanie baz danych wpływa na efektywność operacyjną biznesu, jak również umożliwia ekonomiczne wykorzystanie zaawansowanych systemów serwerowych. Posiadamy doświadczenie w pracy z bazami danych na każdym etapie ich cyklu życia. Wykonujemy audyty, projektujemy architekturę, realizujemy wdrożenia, jak również utrzymujemy i zapewniamy bezpieczeństwo baz danych w systemie 24/7.

Nasze usługi optymalizacji i zabezpieczenia baz danych to:

Zwiększenie szybkości działania.

Oszczędność środków.

Mniejsze ryzyko wycieku danych.

Możliwe wsparcie 24/7.

Ograniczenie wykorzystania zasobów infrastrukturalnych.

Coding

Szybciej i bardziej komfortowo

Z naszych doświadczeń wynika, iż wiele z baz danych działa w sposób nieoptymalny. Analiza specyfiki ich pracy, a następnie odpowiednia optymalizacja, umożliwia skrócenie czasu wykonywanych przez nie działań. Co jednocześnie wpłynie na komfort pracy użytkowników czy też znaczącą poprawę jakości funkcjonowania wszystkich zależnych systemów i aplikacji.

Oszczędniej

Krytyczne systemy bazodanowe wykorzystują kosztowne zasoby infrastrukturalne. W przypadku, gdy optymalizacja pracy bazy danych nie została przeprowadzona lub przeprowadzono ją mało skutecznie organizacje decydują się na zwiększenie efektywności poprzez inwestycję w wymianę lub rozbudowę infrastruktury. Nasze doświadczenia pokazują, iż w dużej ilości przypadków krok ten nie jest konieczny, gdyż baza danych nie była optymalnie skonfigurowana (pod kątem korzystającego z niej systemu).

Bezpieczniej

Rosnąca wrażliwość na przypadki wycieków informacji, a tym samym włamania do systemów bazodanowych podnosi znaczenie odpowiedniej konfiguracji baz danych. Nasi administratorzy posiadają bogate doświadczenie w obsłudze wrażliwych systemów stosowanych np. w obsłudze płatności kartami. Znajomość zagadnień bezpieczeństwa nie powinna kończyć się na ograniczeniu dostępów do aplikacji, lecz dotyczyć również systemów bazodanowych.

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Chcesz poznać ofertę rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.

Potrzebujesz sprawdzonego
dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.