NetTickIT do zarządzania etykietami cenowymi

NetTickIT to zintegrowana platforma, która wspiera Cię w realizacji strategii omnichannel.

Co oferuje?

Aktualizuje centralnie dla wszystkich kanałów sprzedaży ceny i ofertę, a także udostępnia Ci narzędzie do wygenerowania i wydrukowania etykiet cenowych dopasowanych do potrzeb Twojego sklepu. Z NetTickIT możliwe jest również wprowadzenie w sklepie elektronicznych etykiet oraz wykorzystanie w sklepie rozszerzonych informacji o produktach na urządzeniach mobilnych po zeskanowaniu przez klienta kodu QR.

System NetTickIT zbudowany jest z komponentów

NetTickIT Designer

Intuicyjna aplikacja, dzięki której stworzysz podstawowe lub wielopozycyjne bogate w treść etykiety na sklepowe półki.

NetTickIT Publisher

Automatycznie renderuje odpowiedni projekt graficzny do druku w sklepie lub na dowolnym urządzeniu podłączonym do NetTickIT. Dzięki temu zapanujesz nad harmonogramem tworzenia i wymiany etykiet. Zaoszczędzisz czas i pieniądze. Zyskasz również spójną komunikację marketingową dotyczącą sprzedawanych produktów i Twojej marki.

NetTickIT Print and Mobile

Narzędzie do drukowania (również na drukarkach mobilnych) etykiet cenowych oraz innych materiałów.

Zalety systemu

Spójność marki

Dzięki zautomatyzowanemu projektowi graficznemu etykiet i pełnej kontroli wszystkich wersji.

Centralizacja

Ceny dla wszystkich sklepów i wszystkich kanałów aktualizowane z jednego panelu.

Dokładność cen

Dla online, offline i mobile – centralnie lub lokalnie.

Szybkość działania

Zmiany cen i oferty aktualizowane w ciągu kilku minut.

Bardzo dobra optymalizacja

System nie wymaga dużych inwestycji w zaawansowany sprzęt komputerowy.

Łatwa integracja

Łączy się z innymi systemami.

Działanie w chmurze

Drukowanie na żądanie

wydrukuj to, czego potrzebujesz, bezpośrednio przy krawędzi półki.

Czy wiesz, że…

jak wynika z case studies, 5 miesięcy to średni czas w jakim zwraca się inwestycja w NetTickIT?

Przykładowy zestaw nośników
informacji o ofercie:

Etykiety do druku

Klasyczne etykiety dla produktów o mniejszej częstotliwości zmian cen.

Elektroniczne etykiety na półki

Dla produktów o dużej częstotliwości zmiany cen.

Półka wideo

Do promowania produktów, zaangażowania klientów w sklepie lub zastosowania grywalizacji – możliwości złapania przez klienta kodu QR z rabatem

Twoje korzyści z zastosowania NetTickIT

Oszczędność kosztów

Oszczędność czasu pracy

Wsparcie w realizacji strategii omnichannel

Zwiększenie user experience klientów

Zwiększona produktywność

Wydajność w sklepach wzrasta dzięki uproszczeniu procesów.

Wzrost sprzedaży

Lepsza jakość informacji na półce sklepowej wspiera wzrost sprzedaży.

Elastyczność cenowa

Szybka reakcja np. na promocje konkurencji

Kontrola najnowszych wersji cen

Wycena i promocja w czasie rzeczywistym.

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Chcesz poznać ofertę rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.

Potrzebujesz sprawdzonego
dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.