Instalacje oprogramowania
i sprzętu IT

Wdrożenie infrastruktury IT, nie tylko tej bardzo zaawansowanej, nie jest proste, wymaga czasu oraz szczegółowej wiedzy. Dlatego oferujemy Ci nasze wsparcie. Przeprowadzamy instalacje oraz pełną konfigurację oprogramowania i sprzętu IT w Twojej firmie. Korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia, dobieramy rozwiązania w pełni dostosowane do Twoich potrzeb biznesowych. Integrujemy je również z już zaimplementowanymi systemami.

Korzystając z naszych usług instalacji oprogramowania
i sprzętu IT otrzymujesz:

Wiedzę doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów IT, którzy zrealizowali wiele wdrożeń i instalacji infrastruktury IT, w tym dla największych sieci handlowych.

Indywidualne podejście. Wysłuchamy Cię, wspólnie zastanowimy się czego potrzebujesz i dobierzemy dla Ciebie najbardziej efektywne rozwiązanie.

Szybkość realizacji usługi. Ogromna liczba zrealizowanych projektów pozwoliła nam wypracować schematy działania, które pozwalają na sprawną i szybką realizację.

Zaawansowane technologie oraz rozwiązania IT. Jesteśmy partnerem wielu liderów na rynku dostawców sprzętu i oprogramowania IT.

Pewność wykonania usługi z najwyższą dbałością o bezpieczeństwo, przestrzeganie norm prawnych oraz ochronę danych.

Oszczędność czasu Twojej kadry IT. Podczas gdy my, szybko i sprawnie będziemy instalować rozwiązania IT, Twoi pracownicy będą mogli skupić się na innych zadaniach.

Bezpieczeństwo informacji i dostępnych danych

Dostosowanie do międzynarodowych standardów

Co mówią o nas klienci

Zmiana sklepu internetowego Bricoman została podyktowana między innymi potrzebą wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych. Chcemy zawsze podążać za najnowszymi trendami i dostarczać naszym klientom coraz lepsze doświadczenie zakupowe. Ale nowa strona to nie tylko nowe funkcjonalności, lecz również odświeżona, nowoczesna szata graficzna, dzięki której możemy jeszcze lepiej zaprezentować asortyment Bricomana.

Agata Dublasiewicz

E-commerce Project Manager

Bricoman

W kontekście ogromnego rozwoju kanału digital, chcieliśmy bardziej zadbać o bezpieczeństwo tego biznesu pod kątem fiskalnym. Do współpracy z Exorigo-Upos zachęciła nas opinia na temat tej Firmy, w tym profesjonalne podejście do tematu, o którym przekonaliśmy się już na początku kooperacji. System i procesy zrealizowane przez Exorigo są na wysokim poziomie jakości oraz pozwalają na bieżący wgląd do danych.

Eliza Dąbrowska

Omnichannel Financial Controller

Decathlon Poland

W związku z potrzebą utworzenia w eobuwie.pl S.A. scentralizowanego i efektywnego systemu zarządzania informacją produktową dla różnych kanałów e-commerce, zdecydowaliśmy się na Akeneo PIM w wersji Enterprise Edition, a jako dostawcę wybraliśmy Exorigo-Upos S.A. Na naszą decyzję duży wpływ miała sprawna realizacja przez firmę Proof of Concept (POC) i świadomość doświadczenia partnera zarówno we wdrożeniach sklepów na platformie Magento, jak również w integracjach PIM z systemami e-commerce.

Maksymilian Musiał

Product Owner

eobuwie.pl

Zależało nam na ujednoliceniu informacji produktowej w ramach grupy CCC i na sprawnym zarządzaniu nią. Po stronie firmy to ogromne wolumeny danych, które wymagają uporządkowania, a po drugiej są klienci, którzy oczekują jasnej i precyzyjnej komunikacji na temat naszej kompleksowej oferty. Stąd decyzja o wyborze Akeneo jako sprawdzonego narzędzia oraz Exorigo-Upos na partnera wdrożeniowego, który w portfolio ma wiele nowatorskich rozwiązań dla e-commerce.

Michał Śpiewak

CTO

eobuwie.pl

Na ambity plan wdrożenia nowego sklepu nałożył się czas pandemii COVID-19, co oznaczało, że oprócz tworzenia nowego rozwiązania, firma Exorigo-Upos wspierała istniejący e-commerce, który musiał sprostać rosnącym wymaganiom i dostosowywać się do szybko zmieniającego się rynku. Istotnym elementem wdrożenia tak dużego serwisu jest wzajemne zaufanie i potwierdzone kompetencje wykonawcy.

Olgierd Oszmiański

Dyrektor IT i członek Zarządu

Super-Pharm

W 2020 odnotowaliśmy wzrost na poziomie 500% względem roku poprzedniego. A nowa witryna internetowa ma stanowić jedną z podstaw dalszego wzrostu Super-Pharm. Potrzebowaliśmy platformy technologicznej, na której będziemy mogli w bezpieczny i stabilny sposób wdrażać nowe usługi i rozwiązania dla naszych klientów.

Remigiusz Chrzanowski

Digital Director i członek Zarządu

Super-Pharm

Chcesz poznać ofertę rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.

Potrzebujesz sprawdzonego
dostawcy usług IT?

Realizujemy rocznie ponad 1000 projektów.
Postaw na naszą wiedzę i profesjonalizm.