Wsparcie IT - w czym jesteśmy najlepsi?

Szukaj

Idąc za przykładem Wielkiej Brytanii, zwiastujemy początki cyfrowej rewolucji w Polsce. Przodujemy w trzech dużych obszarach kompetencyjnych: dostarczanie rozwiązań omnichannel i płatności cyfrowych, a do tego bezkonkurencyjny czas reakcji.

Pozwólcie, że trochę Wam to przybliżę. 

  • Szybkie reagowanie - to atut naszego wsparcia terenowego dla sektora detalicznego i bankowego
  • Sprzedaż omnichannel – sklepy stacjonarne i internetowe łączą się w jedną, wspólną przestrzeń handlową pod naszym okiem
  • Zaawansowane płatności cyfrowe – rozwijamy oprogramowanie dla wiodących firm płatniczych, bankowych i ubezpieczeniowych. Pomagamy detalistom w bezpiecznych płatnościach, które wzbudzają zaufanie i lojalność

Właśnie wyruszyłem w trasę po Polsce i Rumunii, aby poznać działanie Grupy Exorigo-Upos od podszewki. Już niedługo więcej szczegółów, tymczasem pozwólcie, że przejdę do konkretów naszych rozwiązań, aby jeszcze lepiej przybliżyć Wam te koncepcje.

EXORIGO-UPOS RAPID RESPONSE PRO

Zaawansowane wsparcie terenowe dla lokalizacyjnie rozproszonych sieci handlowych i bankowych.


Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z mikroskopijnymi urządzeniami mobilnymi, czy sprzętem dosłownie i w przenośni wielkiej wagi, nasi specjaliści zapewniają profesjonalne wsparcie informatyczne. Jesteśmy wiodącym krajowym dostawcą wsparcia terenowego i zdalnego dla technologii teleinformatycznych. Oferujemy standardowe serwisowanie gwarancyjne dla zaawansowanych usług RMA i obszerny wybór pakietów pomocy technicznej.

Zaopiekujemy się zasobami IT Twojej firmy niezależnie od ich lokalizacji - w biurze, w domu czy w podróży. Nasze usługi są świadczone przez doświadczonych inżynierów przeszkolonych zgodnie z najwyższymi standardami dzięki programom akredytacji producentów OEM (Original Equipment Manufacturer) i autoryzowanym punktom wsparcia.


Wspieramy działanie sprzętu na każdym etapie cyklu życia, dostarczając rozwiązania, które skutecznie podnoszą jego wydajność oraz efektywność.

Gdzie leży nasza przewaga?

  • SZYBKOŚĆ
  • KOMPLEKSOWOŚĆ
  • NISKOKOSZTOWOŚĆ

Szeroka gama usług wsparcia dla sieci klienckich w wielu sektorach i lokalizacjach.


Rozwiązania dla handlu to nasza wieloletnia specjalizacja - szybkie wdrożenia, kompleksowe realizacje projektów i solidne usługi zmiany lub rozwoju sprzętu i oprogramowania - całkowita niezawodność to nasza misja. Wyprzedzamy konkurencję dzięki skutecznej optymalizacji wydajności zasobów i niekończącej się sprawności sprzętu.

  • Sieci i infrastruktura informatyczna
  • Drukarki fiskalne i urządzenia mobilne
  • Usługa gwarancyjna i pogwarancyjna

Nasz wyspecjalizowany zespół inżynierski dostarcza usługi wsparcia technicznego zdalnie oraz na miejscu – zawsze niezawodnie, zawsze w błyskawicznym tempie. Serwisanci terenowi współpracują z profesjonalnie przeszkolonymi pracownikami help-desk’u, aby dostarczyć obsługę klienta na najwyższym poziomie.

EXORIGO-UPOS IT ASSET PRO


Wsparcie dla zarządzania - zdalnie i na miejscu. Jedna firma, jeden kontakt, jeden pakiet zarządzania.

Jak często Twój dostawca usług informatycznych nie bierze odpowiedzialności za problem, wskazując na niejasne źródła czy przyczyny?

  • Audyt i inwentaryzacja zasobów teleinformatycznych
  • Zaawansowane wsparcie dla całego systemu
  • Pomoc nieprzerwanie 24/7/365

Czy zdarzyło Ci się czekać wiele godzin, a może nawet dni na reakcję i wsparcie firmy serwisującej sprzęt IT? Exorigo-Upos IT Asset PRO gwarantuje czas reakcji już poniżej jednej godziny.


100% gwarancji


Jaki zakres gwarancji oferuje Twoja firma wsparcia informatycznego? Czy jest to ścisła 100% gwarancja na wszystkie usługi, które dostarcza?

Stałe stawki za usługi


Czy usługi Twojego serwisanta są opatrzone przejrzystym cennikiem? Czy zdarzyło Ci się zapłacić za usługę więcej, niż się na początku spodziewałeś ze względu na wymagane dodatkowe funkcjonalności lub niespodziewane komplikacje? Exorigo-Upos IT ASSET PRO oferuje szeroką gamę usług w stałych cenach, co pozwala Ci zaplanować budżet na konkretne działania z wyprzedzeniem.

Mówimy Twoim językiem


Za każdym razem, gdy skontaktujesz się z naszym pracownikiem w celu uzyskania pomocy, otrzymasz wsparcie, na które zasługujesz. Aby naprawić problem, zawsze należy go zrozumieć, dlatego rozmawiając z Tobą, staramy się w jasny i prosty sposób wytłumaczyć Ci procesy stojące za funkcjonalnościami sprzętów i oprogramowania. Przez lata doświadczenia, nauczyliśmy się szybkiej i skutecznej obsługi zgłoszeń. Oferujemy zrozumiałe wsparcie, które przekłada się na trwałą, a nie tymczasową naprawę problemów.

Wstępny bilans aktywów


Na początku współpracy audytujemy Twoje bieżące aktywa w ramach darmowej usługi. Przedstawiamy naszą analizę ekspercką i przygotowujemy plan zarządzania Twoimi zasobami w sposób, który pozwoli na pełną optymalizację.


Dedykowany Helpdesk


Potrzebujesz pilnego wsparcia już teraz? Natychmiast? Nie ma problemu!

Średni czas odpowiedzi naszego help-desk’u to 10 sekund, czyli główna przyczyna naszej wiodącej pozycji rynkowej. Zapewniamy obsługę klienta na najwyższym poziomie – bez przerwy.

Pomoc techniczna – zdalnie i na miejscu


Kompleksowy zakres rozwiązań teleinformatycznych, które sprawiają, że cały sprzęt i oprogramowanie w Twojej firmie działa bez zarzutu i bez dłuższej chwili przerwy. Zespół wyspecjalizowanych inżynierów pomoże Ci zdalnie lub na miejscu – szybkość i skuteczność to nasza dewiza.


Monitorowanie systemów danych


Ścisłe monitorowanie strategicznych systemów danych pozwala nam identyfikować i rozwiązywać przeszkody w prawidłowym działaniu Twoich technologii zanim zdążysz je nawet zauważyć. Już nie musisz martwić się o długi czas oczekiwania na przyjęcie zgłoszenia. Od teraz, większości usterek nie będziesz musiał zgłaszać – określenie samo rozwiązujących się problemów nabiera z nami nowego znaczenia.

EXORIGO-UPOS RAPID RESPONSE PRO – Szybko i skutecznie wspieramy wysoko wydajnościowe systemy IT